Gå til innhold

Lost planet sonefritt!

Tjohei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Amored: Ja, jeg har søkt der, så det ser ikke så bra ut, men jeg hadde et lite håp likevel om at det skal komme en sonefri utgave på den lista etterhvert...

7648281[/snapback]

Kan jo hende det skjer. PAL-versjonen er jo ikke på den lista i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Vel, et raskt søk på Google viser jo faktisk en hel haug med torrents som påståes å være sonefrie versjoner... Da må vel versjonen man kjøper være sonefri også, ikke sant?

Edit: De som skal ha lekket spillet på nettet sier selv at spillet er sonefritt (kilde), så da ser det ut til at vi er heldige! :w00t:

7648609[/snapback]

Har selv PAL versjonen som har sluppet ut. Funker fint den. Har hatt den siden 24/12-06.

Det var vel rykter om at Gears of War skulle være sonefritt noen dager før det ble gitt ut, så jeg hadde håpet på at det var noen som hadde begynt å slenge noen rykter...

7648277[/snapback]

Gears of War er sonefri. Har den i NTSC og den funker på min PAL maskin.

Lenke til kommentar
Det var vel rykter om at Gears of War skulle være sonefritt noen dager før det ble gitt ut, så jeg hadde håpet på at det var noen som hadde begynt å slenge noen rykter...

7648277[/snapback]

Gears of War er sonefri. Har den i NTSC og den funker på min PAL maskin.

7651726[/snapback]

My point excactly. Nettopp derfor hadde jeg forventet noen flere rykter om at Lost Planet skulle være sonefri nå som release nærmer seg.

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...