Tjohei Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Er det noen som vet om Lost Planet blir sonefritt, slik at vi kan kjøpe det fra steder som Play-Asia.com og sånt? Edit i ettertid: Lost Planet kommer som sonefri, se post 10... Endret 11. januar 2007 av Tjohei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Capcoms Dead Rising var ikke det. Men man får ikke svar på dette før spillet er ute vel..? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ser ikke ut til å være sonefritt. Link Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Det var vel rykter om at Gears of War skulle være sonefritt noen dager før det ble gitt ut, så jeg hadde håpet på at det var noen som hadde begynt å slenge noen rykter... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 @Amored: Ja, jeg har søkt der, så det ser ikke så bra ut, men jeg hadde et lite håp likevel om at det skal komme en sonefri utgave på den lista etterhvert... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 @Amored: Ja, jeg har søkt der, så det ser ikke så bra ut, men jeg hadde et lite håp likevel om at det skal komme en sonefri utgave på den lista etterhvert... 7648281[/snapback] Kan jo hende det skjer. PAL-versjonen er jo ikke på den lista i det hele tatt. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Vel, et raskt søk på Google viser jo faktisk en hel haug med torrents som påståes å være sonefrie versjoner... Da må vel versjonen man kjøper være sonefri også, ikke sant? Edit: De som skal ha lekket spillet på nettet sier selv at spillet er sonefritt (kilde), så da ser det ut til at vi er heldige! Endret 5. januar 2007 av Tjohei Lenke til kommentar
dill-hole2 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Vel, et raskt søk på Google viser jo faktisk en hel haug med torrents som påståes å være sonefrie versjoner... Da må vel versjonen man kjøper være sonefri også, ikke sant? Edit: De som skal ha lekket spillet på nettet sier selv at spillet er sonefritt (kilde), så da ser det ut til at vi er heldige! 7648609[/snapback] Har selv PAL versjonen som har sluppet ut. Funker fint den. Har hatt den siden 24/12-06. Det var vel rykter om at Gears of War skulle være sonefritt noen dager før det ble gitt ut, så jeg hadde håpet på at det var noen som hadde begynt å slenge noen rykter... 7648277[/snapback] Gears of War er sonefri. Har den i NTSC og den funker på min PAL maskin. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Det var vel rykter om at Gears of War skulle være sonefritt noen dager før det ble gitt ut, så jeg hadde håpet på at det var noen som hadde begynt å slenge noen rykter... 7648277[/snapback] Gears of War er sonefri. Har den i NTSC og den funker på min PAL maskin. 7651726[/snapback] My point excactly. Nettopp derfor hadde jeg forventet noen flere rykter om at Lost Planet skulle være sonefri nå som release nærmer seg. Endret 5. januar 2007 av Tjohei Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Jepp. DVDCrave har lagt ut en sonefri Lost Planet nå. Ikke at den trenger å være sonefri når man bestiller fra DVDCrave, men vi får håpe den dukker opp på de andre etterhvert også. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Ser at entusiasmen ikke var så stor , men nå ligger den ute som sonefri hos Play-Asia også... Edit: VideoGamesPlus.ca forteller at Lost Planet er region free hos dem også, så da har vi alle de usual suspects. Selv om Play-Asia er den billigste, da. Endret 12. januar 2007 av Tjohei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå