kenneth_sport Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Noen som vet om det finnes en oppgavelinje eller start-meny som ligner på Vista som en kan laste ned til XP? Altså bare en oppgavelinje, ikke noe som forandrer for mye av systemfilene, som Vista Tranformation Pack 6 eller lignende. Er litt redd for å laste ned ting som endrer for mye av systemet... Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Vekker denne tråden til livet igjen! Jeg lurer litt på det samme spørsmåle jeg og Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 vet desverre ikke om noen, men har hatt vista trans pack 6 nå ei lita stund og har ikke opplevd krøll enda... Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei! Bruker "BricoPacks" jeg og er veldig fornøyd. Ser ut som har Windows Vista Dere kan laste det ned her: http://www.crystalxp.net/galerie/en.scat.30.htm Sånn vil det se ut: Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) WindowBlinds har et skin som heter Eminence. Da får du "glassutseende". Gjennomsiktige rammer rundt vinduene og taskbar. Link Endret 20. januar 2007 av B0hemen Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Vista Transformation Pack 6 er ganske bra, har brukte det selv og hadde ingen problemer med det. Kan anbefales Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 var en av vistapakkene som ikke var lett å fjerne igjen, men har vista og den sidebaren var det første jeg skrudde av samt alle effektene. Krever jo resurser og dermed batteri som bare fy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå