Joachim_F Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 BioShock kan bli et av årets største spill, og nå ser det ut som lanseringen vil finne sted i juni. Les mer Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg håper inderlig at det er hold i dette! Kjenner at jeg er klar for BioShock nå Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ohhhh.....gleder meg til Bioshock, jeg elsket System Shock 2 Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Nice! Blir bra dette! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Teit måned for min del, men de slipper i det minste voldsom konkurranse. Men et slikt stemningsfullt og mørkt spill burde absolutt slippes høst/vinter spør du meg Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ahh, gleder meg til dette spillet som et barn. Har nettopp fått nytt stereoanlegg, så dette blir nok en heftig opplevlse. Får håpe jeg får kjøpt meg ny tv i tide. Tror dette spillet blir fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg