Beyma Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 http://i130.photobucket.com/albums/p276/me.../Photo-0282.jpg Kan kjøpe den for 1000 kr.. det er en visionik 12".. sorry har ikke mer info.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Litt vanskelig å si, med så lite info, det var et bilde av ellementet ikke sant? som var all infoen altså. Ser ut som noe hjemmelaga greier, den kassa der, vet ikke helt om det er noe å satse på altså... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Ok.. vet du om en bra sub.. ca 1000 kr.. med kasse.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Litt vanskelig å si, med så lite info, det var et bilde av ellementet ikke sant? som var all infoen altså. Ser ut som noe hjemmelaga greier, den kassa der, vet ikke helt om det er noe å satse på altså... 7647727[/snapback] var bilde av elementet ja.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ok.. vet du om en bra sub.. ca 1000 kr.. med kasse.. 7647757[/snapback] Nei beklager, vet ikke om noe slikt. Er ikke så inne på suber, så vent til en annen kommer inn. Men jeg ville iallefall lagt i en 4000kr for en ny sub, å ikke kjøpt noe hjemmelaget av en ukjent med så lite informasjon, for meg virker det som 1000kr ut av vinduet. Litt vanskelig å si, med så lite info, det var et bilde av ellementet ikke sant? som var all infoen altså. Ser ut som noe hjemmelaga greier, den kassa der, vet ikke helt om det er noe å satse på altså... 7647727[/snapback] var bilde av elementet ja.. 7647779[/snapback] Vet det, lurte bare på om du linket feil, synes det var litt komisk at all infoen om en vare er et bilde av et element, å av en kryssfiner kasse, med grove hull Lenke til kommentar
Defus Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 For en tusen lapp får du den billigste Rockford Fosgate subben. For 1700 får du MTX 5500 series, og en RE SE 12. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 kan du gi meg en Link?? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Mtx Thunder 5500 Se nærmere på Resonant Engineering SE og RE subbene Rockford Fosgate Lenke til kommentar
WonderChild Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du finner sikkert en ok 12" fra Pioneer på tilbud et eller annet sted i byen din... Veita Elektro i Tromsø hadde en til 999,- nå like før jul. Jeg fikk min midlertidlige 12" for 500,- i lukket kasse. Bare kassen var verdt 500,-... Du får be om en test med den 12" du har fått tilbud på, ta med noen du kjenner som har peiling... Så er det bare å vurdere om det passer til din bil eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå