_norse_ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Eurogamer artikkel The team is currently working on an Xbox 360 game, which Maegawa says will be "an original shooting title," but it won't be out "for a while" and a publisher's yet to be decided. Maegawa doesn't see it as a spiritual successor to either Radiant Silvergun or Ikaruga though, in case you were wondering. The developer also harbours Xbox Live Arcade aspirations, he says. "Personally, I'm really interested in Live Arcade, and I really want to do something for it - but it depends on whether it'll make sense to do another completely original project just for that," he explains. Jeg visste egentlig ikke hvem disse gutta var, men når jeg så at det var de som lagde Ikaruga ble jeg brått interessert. Et skikkelig kongespill, bortsett fra at det var altfor vanskelig for meg da Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Treasure har laget langt fler fete spill en Ikaruga, men Ikaruga var helt konge. Håper de nye spillene kommer til Wii eller PC også, siden jeg ikke har planer om å kjøpe Xbox360 med det første. *Ikke nødvendig å sitere første post* Endret 5. januar 2007 av TCi Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hva er Ikaruga? Aldri hørt om det spillet. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er vel Treasure som laget Gunstar Heroes. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hva er Ikaruga? Aldri hørt om det spillet. 7647602[/snapback] Old School 2D shoot'em'up på Dreamcast og Gamecube. Ekstremt tight gameplay, fantastisk grafikk, sinnsykt vanskelig, og utrolig morsomt i 2 player. Basically ligner det på alle de gamle spillene der man spillte et fly eller romskip som konstant flyr vertikalt oppover skjermen, men det har et par små finurligheter som gjør det verdt å teste ut enn om man ikke har spillt ett shoot'em'up på lenge. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er vel Treasure som laget Gunstar Heroes. 7647671[/snapback] Kjøpte dette på virtual console her om dagen. Fy faen for et sykt spill.. Som contra på syre. Men det er fett da Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Så er det bare å håpe at det kommer ut utenfor japan. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå