cywerz Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Prosjekt Oppdatering-av-PC skal iverksettes. Disk, hk, pros, ram, kab skal byttes ut. Har bestemt meg for WD120GB (ATA100) og P4 2.4 Northwood (533 bus) Boxed. Selv om mange sikkert vil anbefale AMD så er _ikke_ det et alternativ. Trenger hjelp til å avgjøre hovedkort. Har sett på diverse tester osv, men klarer ikke bestemme meg. Kortet må ha USB2.0 og PS/2 inngang så jeg får brukt tastatur og mus som jeg kjøpte i denne anledning. Ønskelig også med: S-ATA (ny disk om et år eller to) parallellport (til gamle skriveren) integrert lydkort (holder lenge til mitt bruk) integrert nettverkskort (sparer plass) AGP (4x eller 8x) Ønsker ikke: integrert skjermkort RAID-støtte er uinteressant, men det skaper sikkert ingen problemer om det finnes. [ Denne Melding var redigert av: cywerz på 2002-11-25 07:30 ] Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Kjøp MSI sine hovedkort. gjerne med 845pe chip sett. Lenke til kommentar
AzTm Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 jeg falt ganske fort for asus sine hovedkort jeg :smile: synes de er hakket mer stabile enn de fleste msi hovedkortene som jeg har prøvd å klokke med.. finn deg et fint asus kort du :smile: http://www.asusboards.com så spør du om tips der til hva de kan anbefale deg. en god del aktivitet på forumene og de gjør hva de kan for å hjelpe :smile: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Les om det i Tom's Hardware Guide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå