remmm Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kom over en Ipod Shuffle på lefdal til 299,-. Ser alle andre butikker ligger på 700,- eller mere. Noen som vet om dette kan være feil i prisen, eller koster den virkelig så lite? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Dæven, det må være feil. Kan ikke tenke meg at det er rett pris. Skal jaggu bestille en eller to. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Bestilte en nettop nå jeg. Lenke til kommentar
whom Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Takker for tipset. feil eller ikke; der var den betalt med kort. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Sitter på skolen jeg, med kortet hjemme :!: Men fikk en stk shuffle og portapro headset inkludert frakt for 707,- Edit: Glemte og si at de hadde den til samme prisen på elkjøp for noen dager tilbake, men prisen ble endret til 699,-. Endret 5. januar 2007 av remmm Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hah, takk. Nå fikk endel folk i klassen ny MP3 spiller Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ipod shuffle til 418,- er ikke dum pris. Men ikke faen om den skal borti pc-en min.. fyker rett på bruktmarkedet Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Men får man denne til denne prisen da? Vil de ikke sette riktigpris og kreve for den? Er det ikke noe display på dem? Endret 5. januar 2007 av vargaz Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Prisen er endra. Montro hva som skjer nå! Håper de ikke kommer med no bull om "bla bla, nei feilpris, vi nekter". Jeg har faktura jeg, og ordrebekreftelse! Vargaz, nei de der har ikke skjerm.. Endret 5. januar 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ok, da er jeg glad for at jeg ikke bestillte, har ikke bruk for enda en upraktisk enhet.. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) De kan jo ikke kreve at jeg skal betale 700 når det står den koster 300. Må i allefall få en mulighet til å kannselere bestillingen. Så lenge det står i ordrebekreftelsen min at jeg skal betale 299,- så kan de i allefall ikke bar endre prisen på pakken jeg får i oppkrav uten å gi beskjed. Edit: Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen. Fant dette på lefdal, så de kan kanselere bestillingen, men da vil vi få beskjed Endret 5. januar 2007 av remmm Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Dere som bestilte får dere den for 299kr? Lenke til kommentar
whom Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Dere som bestilte får dere den for 299kr? 7668887[/snapback] Vet ikke enda. Ikke fått noe annet enn ordrebekreftelsen enda. Får forhåpentligvis vite det når dagen gryr. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Har ikke fått noen beskjed om kansselering av avtalen enda i alle fall Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nei, ikke jeg heller.. Hadde en kompis som drev å registrerte seg MENS de endra prisen. Når han skulle trykke fullfør så stod det 700 eller no ^^ Men, om den kommer, og posten vil jeg skal betale 700+ så kommer jeg ikke til å ta imot den. Da får det bli lefdal sitt problem Lenke til kommentar
remmm Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Samme her. Grunnen til at jeg kjøpte den var at den var så billig. Edit: Ville bare si at jeg nettop fikk en mail fra lefdal om at bestillingen min nettop ble sendt fra deres lager Håper på å få en 300 kroners shuffle i postkassa før helga :!: Endret 9. januar 2007 av remmm Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Fikk akkurat en bekreftelse.. Hei. Vi takker for din bestilling på Lefdal.com! Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag. Oppkrav beløp 418,00 I'm a happy bloke Lenke til kommentar
remmm Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Si fra når du får den da SvennAndre Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jess, will do.. Bare kommet "mottat DATA sending" hos posten. Er vel her torsdag/fredag. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Vet du hvor lageret til lefdal nettbutikk ligger? stod ikke noe postnummer på sporingsopplegget til posten... Edit: Snakket nettop med en bekjent som har en bror som jobber på elkjøp. Han sa at både elkjøp og lefdal hadde spilleren til denne prisen. Så alle som bestilte vil lykkelig få sin 300 kroners Ipod i posten i nermeste fremtid Endret 9. januar 2007 av remmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå