Mango2k Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Vi er tre gutter på vidregående som har fått prosjekt om å lage en markedsundersøkelse for Adrenaline Power Boats. Hadde vært supert om du tok deg tid til å svare på noen raske spørsmål. http://digresjon.net/adrenaline/index.php?sid=1 På forhånd takk! Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 er det negativt eller positivt at disse båtene lages i U.S.A? Lenke til kommentar
hans-j91 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 den var ikke jeg helt sikker på. Jeg er ikke helt sikker på hva båter som blir laget der. jeg skrev ivertfall: "ikke svar", eller noe sånt. Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 den var ikke jeg helt sikker på. Jeg er ikke helt sikker på hva båter som blir laget der. jeg skrev ivertfall: "ikke svar", eller noe sånt. 7653211[/snapback] Det er positivt! Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvorfor skulle det være positivt og hvorfor skulle det være negativt? Altså, markedet for en slik båt i Norge? Det tror jeg egentlig ikke, men jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
hallaballabrusk Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvorfor skulle det være positivt og hvorfor skulle det være negativt? Altså, markedet for en slik båt i Norge? Det tror jeg egentlig ikke, men jeg vet ikke.. 7666182[/snapback] Hvorfor skulle det ikke det`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå