aleks tho Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Altså, jeg har en 125 cbr som går som en bøtte med møkk. Så jeg tenkte jeg skulle trimme den litt, men siden jeg ikke tror jeg får noe sørlig mer ytelse så er jeg litt i tvil. Mitt spørsmål er: Sånn Ca. Hvor mye mer ytelse vil jeg få om jeg trimmer den. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 CBR er en firetakter, noe som ikke gjør den så sprek. Av ren nyskjerrighet, hvor mye går den på flata? Ta ut plomba/dys om og sett på eksosventil/effektanlegg. Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 I vognkortet står det 110km/t men man får pressa den opp i 120km/t. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 hopper den ? den ser jo ut som en gresshoppe Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Nei, det gjør den ikke. Noen som vet hvordan jeg kan få den til å hoppe?! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 vent til parrings sesongen kommer , da gjør den mye rart Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Noen som kan har noe fornuftig å si? Endret 5. januar 2007 av aleks tho Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Noen som kan har noe fornuftig å si? 7649754[/snapback] Ja, ta ut plomba i svanehalsen og dys om. (Plompa gjør til mindre utnyttelse av HK, dysa er for innsprøytning av bensin, hvis denne er lavere enn nødvendig, vil sykkelen få for lite bensin til å opperere) Du kan også sette på et effektanlegg/eksosventil. Dette vil øke effekten betraktlig. Men ikke forvent så mye, du har en firetakter. Anbefaler deg å spørre mer på www.mopedportalen.com Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Shit, en kar kødda med brukeren min. beklager for inleggene.. Lenke til kommentar
Burner Bw. Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Ja, ta ut plomba i svanehalsen og dys om. (Plompa gjør til mindre utnyttelse av HK, dysa er for innsprøytning av bensin, hvis denne er lavere enn nødvendig, vil sykkelen få for lite bensin til å opperere) Du kan også sette på et effektanlegg/eksosventil. Dette vil øke effekten betraktlig. Men ikke forvent så mye, du har en firetakter. Anbefaler deg å spørre mer på www.mopedportalen.com Hva snakker du om? Er ikke plombe i svanehalsen på cbr. Er så lite hk fra fabrikk at den ikke treger og plomberes Kjøp større sylinder og effektanlegg. Endret 5. januar 2007 av Burner Bw. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er ikke plombe i den nei Vet du kan få kjøpt 154(?)ccm syl til den da.. og effektanlegg.. Men dette er dyrt, og du tjener minimalt av det! Men kanskje du klarer og holde følge med ett par trimma mopeder Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du får 1-3hk av effektanlegg. Sylinder gir vell omtrent det samme men bedre bunndrag. En blodtrimma varadero har 22hk, men denne er "enkel" å trimme for å være 125cc. Da har denne stage 3 kit, 170cc, eff. anlegg og gasser tror jeg.. Trimming av 4-takter er en dårlig sak enkelt og greit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå