Gå til innhold

Få 4 hz meir på skjermen Sony G420 og Asus GF4 Ti4400

rvenes

Anbefalte innlegg

Maximum refresh rates:800x600/170 Hz, 1024x768/139 Hz, 1280x1024/104 Hz, 1600 x 1200/89 Hz

Står det i reklamen om skjermen. Men kordan får eg det til? Har testa Refresh Lock men det virka ikkje, da spratt den ned på 75 hz når eg testa 89 hz i 1600*1200.

1600*1200 er desktop oppløysinga mi.

Skjerm: Sony MultiScan G420

Skjermkort: Asus GeForce 4 Ti4400

Bruker input nr. 1 på skjermen.

[ Denne Melding var redigert av: Cornel på 2002-11-25 04:52 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er du for lat til og laste ned nvrfix, så kan du ha det så godt, jeg postet en link tidligere.

har selv en sony g400 som jeg kjører på 101 hz 1280x1024 som forøvrig jeg synes er en bedre oppløsning en 1600x1200 til mitt bruk.

Seff har ingen skjermer fabrikk instillinger til merklige hz som 89hz eller 101hz dette må du fixe selv og burde ikke være noe problem,

Lenke til kommentar

er du for lat til og laste ned nvrfix, så kan du ha det så godt, jeg postet en link tidligere.

hadde selv en sony g400 som jeg kjørte på 101 hz 1280x1024 som forøvrig jeg synes er en bedre oppløsning en 1600x1200 til mitt bruk.

Seff har ingen skjermer fabrikk instillinger til merklige hz som 89hz eller 101hz dette må du fixe selv og burde ikke være noe problem.

nvrfix og refresh lock er ikke det samme.

[ Denne Melding var redigert av: airguard på 2002-11-26 15:29 ]

Lenke til kommentar

1600*1200 brukes når man vil ha det, så einkelt er det... ikkje når andre synes man kan bruke det, (ved 3xstudiomax osv)

Nvreffix er GAMMAL... og det fønke ikkje med dei nye drivarane.

Har sett på Powerstrip... men fekk jo ikkje endra noke der heller. Reknar med det er under Display Profiles.

Lenke til kommentar

hehe blackbrrd :grin: så rett, så rett.

cornhead ! nvrfix er muligens gammelt men hvis det ikke virker så er det pga. din kløning ikke noe annet. Det funker for de fleste andre, men bruk drivere som er kompitable.

sjekk driverene og om de funker med fixen. (hvis dette er viktig for deg hvorfor ikke bruke en driver som funker med nvrfix`en ?)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-26 20:10, skrev airguard:

hehe blackbrrd
:grin:
så rett, så rett.

cornhead ! nvrfix er muligens gammelt men hvis det ikke virker så er det pga. din kløning ikke noe annet. Det funker for de fleste andre, men bruk drivere som er kompitable.

sjekk driverene og om de funker med fixen. (hvis dette er viktig for deg hvorfor ikke bruke en driver som funker med nvrfix`en ?)

1. Stav nicket rett.

2. Ingen frekke toner takk.

3. Finnes sikkert andre metoder enn modifiserte drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...