Gå til innhold

Msn på mobilen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har prøvd å laste ned emsn men jeg får det ikke til. Får ikke åpnet de jad og jar filene. Har prøvd å laste ned et jarprogram(Husker ikke hva det het) men får heller ikke åpnet det. Noen som kan hjelpe meg?

Endret av somlind
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har prøvd å laste ned emsn men jeg får det ikke til. Får ikke åpnet de jad og jar filene. Har prøvd å laste ned et jarprogram(Husker ikke hva det het) men får heller ikke åpnet det. Noen som kan hjelpe meg?

7647183[/snapback]

Til hvilken mobil da?

Lenke til kommentar

7647183[/snapback]

Til hvilken mobil da?

7647361[/snapback]

Til w 810 i. Men probemet er at jeg prøver å laste ned emsn til pc`en og det er der jeg ikke år åpnet filene.

Lenke til kommentar
det er vell fordi emsn kun kan brukes til mobil...

7647809[/snapback]

Ok, litt teit jeg da :roll: Det sto last ned til pc og da trodde jeg at jeg måtte åpne de der. Som mannen min sier:Kjerringer og data....og blondine attpåtil!Ikke så rart at jeg ikke skjønner det da vettu :D

Endret av somlind
Lenke til kommentar
det er vell fordi emsn kun kan brukes til mobil...

7647809[/snapback]

Ok, litt teit jeg da :roll: Det sto last ned til pc og da trodde jeg at jeg måtte åpne de der. Som mannen min sier:Kjerringer og data....og blondine attpåtil!Ikke så rart at jeg ikke skjønner det da vettu :D

7647951[/snapback]

Laster det ned til mobilen men det virker fortsatt ikke. Finner det ikke på mobilen....Noen ideer??

Lenke til kommentar

Hvis du har djuice-abonnement så har de tilbud om MSN på noen få modeller; SE W810i, K610i, K800i og Nokia N73.

Ingenting blir billigere enn at du slipper å betale for det. Frem til 1. juni er bruken fri, inkludert ubegrenset antall meldinger og datatrafikk. Etter den tiden må du betale 49 kroner per måned for å chatte på mobilen.

Send MSN til 2244

Det koster ikke noe å laste ned programmet. Last ned og velg "lagre". Etter å ha lastet ned finner du Live Messenger i mappen for programmer.

Forutsetningen er altså at du bruker et kontantkort eller et abonnement fra djuice eller Telenor. djuice har fem ulike abonnementer.

Lenke til kommentar
Hvis du har djuice-abonnement så har de tilbud om MSN på noen få modeller; SE W810i, K610i, K800i og Nokia N73.

Ingenting blir billigere enn at du slipper å betale for det. Frem til 1. juni er bruken fri, inkludert ubegrenset antall meldinger og datatrafikk. Etter den tiden må du betale 49 kroner per måned for å chatte på mobilen.

Send MSN til 2244

Det koster ikke noe å laste ned programmet. Last ned og velg "lagre". Etter å ha lastet ned finner du Live Messenger i mappen for programmer.

Forutsetningen er altså at du bruker et kontantkort eller et abonnement fra djuice eller Telenor. djuice har fem ulike abonnementer.

7648124[/snapback]

Høres jo ut som reklame, jobber du for telenor eller? ;)

Lenke til kommentar

Send MSN til 2244

Prøvde det nå, men det gikk jo ikke. Hadde ikke datakonto. Ringte telenor og de prøvde å hjelpe meg med å få lagd ny konto....gikk ikke det heller. Han trodde det var noe feil med sim-kortet. Blir nok ikke noe msn på meg

Lenke til kommentar

Gjør følgende:

Start wap leseren på mobilen og på inn på wap.getjar.com

S¨finner du fram til quick download og skriver inn denne koden 703

Så blir programmet lastet ned og du velger hvor du skal insalere det (det velger du sansynligvis før du laster ned)

Voila :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjør følgende:

Så blir programmet lastet ned og du velger hvor du skal insalere det (det velger du sansynligvis før du laster ned)

Voila  :thumbup:

7648981[/snapback]

Du er en knupp da!Funka med en gang det gitt! Prøvde å laste ned fra telenor men den ville ikke koble seg til og de mente på elenor at det var simkortet som var ødelagt.Men det funker det her ihvertfall.Tusen takk. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjør følgende:

7648981[/snapback]

Du er en knupp da!Funka med en gang det gitt! Prøvde å laste ned fra telenor men den ville ikke koble seg til og de mente på elenor at det var simkortet som var ødelagt.Men det funker det her ihvertfall.Tusen takk. :thumbup:

7650546[/snapback]

Bare 1 problem: Når jeg sender mld til noen med emsn så får de mld 2 ganger. Jeg tryker bare 1 gang. Noen som har samme problem??

Lenke til kommentar
Gjør følgende:

7648981[/snapback]

7650546[/snapback]

Bare 1 problem: Når jeg sender mld til noen med emsn så får de mld 2 ganger. Jeg tryker bare 1 gang. Noen som har samme problem??

7651576[/snapback]

Det er en bug som jeg håer blir fikset snarest :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...