Gå til innhold

WoW server med low rate.


Anbefalte innlegg

Du har et poeng der Fatalicus, men jeg hørte at L2J servere er låv, snakket med noed på L2dementia, og de sa d var låv, men de taper jo flere millioner på free servere :hrm:

Hørte at L2eXtreme ble lagt ned av FBI :p

7647439[/snapback]

 

L2extreme sin side

 

ganske riktig det med L2extreme...

 

personlig så har jeg ikke noe imot at du ser etter en privat server (selv om jeg tror moderatorene her ikke er så glad for slikt) siden jeg selv har spillt på private servere før, både innen RO, L2 og WoW (jeg har vært GM på mange av dem også..)

 

med det som er en ulempe med private servere er de h£%"/¤s buggsa på de.

 

det er umulig å finne en privat server eller privat server programvare som ikke er stapp full av buggs. det er rett og slett fordi de som lager programvaren ikke har selve koden som de som eier de orginale serverene har, og derfor må prøve seg frem til å lage servere...

 

så jeg vil rett og slett anbefalle deg at du skaffer en av de 14-day trial DVD'ene som er rundt i butikkene nå (koster 20,- eller noe slikt) og spiller i 14 dager for å prøve, og se om du liker det. kjøper du siden spillet får du med en gratis måned spilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
uanset.. gjør som meg kjøp spillet og start spille :p fikk meg hekta xD hadde ikke store forventningene heller

7647449[/snapback]

Kansje det.. skader sikkert ikke :p

Men det kommer ikke til å slå Lineage 2 like vel :love:

7647480[/snapback]

Hehe.. Jeg spiller selv både på privat og offical server på Lineage 2..

Et spill jeg ikke greier å slutte med :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...