blomstkraft Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei! Fant ikke noen kategori for denne, så jeg postet den her. Det jeg lurte på var når Kung Pow 2 kommer ut, hørte at den skulle komme ut i 2006, men den har ikke kommet ennda Eller tar jeg feil?? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kung Pow 2: Tongue of Fury (2008) (in production) stod det på imdb. Gleder meg, den første var jo hylende morsom Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Lurer på dette selv, denne har jo "være i produksjon" i sikkert 5 år nå... PS. Hvorfor poste denne tråden i akam forumet..? Passer kanskje bedre på kultur forumet? Har jo eget forum for film og alt Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Må jeg vente så lenge? Noen på piratebay.org som sa at den kom ut i 2006 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Flyttes til filmforumet. Tenk over hva du poster hvor i fremtiden, blomstkraft. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Den har vært i produksjon en stund nå, tror den ble satt på pause for å gjøre ferdig Evan Almighty som kommer ut om litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå