djgudleif Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Mest bnp per innb. Asia: Japan Oseania: Australia Europa: Luxembourg Afrika: Sør-Afrika Nord-Amerika: USA Sør-amerika: Barbados hvor er mellom-amerika?? Når ble mellom-amerika en verdensdel? Når det gikk til helvete med kvaliteten på barneskolen. Endret 5. januar 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvor kom "Verdensdelen mellom-afrika!" inn i bildet? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Gullkornet her er vel at kakemot skriver feil Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Hvor kom "Verdensdelen mellom-afrika!" inn i bildet? Når det gikk til helvete med kvaliteten på barneskolen? EDIT: Gullkornet her er vel at kakemot skriver feil 7647637[/snapback] Hehe så det nå, ignorer det jeg skrev over dette Endret 5. januar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Ehe. Det var ikke jeg som postet dette gullkornet! En fyr i klassen postet det. Jeg var pålogget på diskusjon.no på den datamaskinen. Han tenkte vel at det var han som var pålogget. Han heter Mr. Olsen på forumet. lololol. Endret 20. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jaja, heng meg ut du! Ble en liten feil der ja. Snakker om selveid da :!: Marius Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Tenk om det hadde blitt et velykket gullkorn. Da hadde jeg fått all æren. Det var egentlig hovedgrunnen til at jeg sa de greiene. Jeg tar ikke kreditt for ting jeg ikke har gjort. Men eh, det var ikke noe serlig å ta kreditt for uansett! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Når det gikk til helvete med kvaliteten på barneskolen. Var visst mer som gikk til helvette på barneskolen gitt Den gang da, hver gang når! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Når det gikk til helvete med kvaliteten på barneskolen. Var visst mer som gikk til helvette på barneskolen gitt Den gang da, hver gang når! Når ble ordet "da" brukt til og innlede ett spørsmål? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Når det gikk til helvete med kvaliteten på barneskolen. Var visst mer som gikk til helvette på barneskolen gitt Den gang da, hver gang når! Når ble ordet "da" brukt til og innlede ett spørsmål? 8049732[/snapback] Seriøst? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Når det gikk til helvete med kvaliteten på barneskolen. Var visst mer som gikk til helvette på barneskolen gitt Den gang da, hver gang når! Når ble ordet "da" brukt til og innlede ett spørsmål? Seriøst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Når det gikk til helvete med kvaliteten på barneskolen. Var visst mer som gikk til helvette på barneskolen gitt Den gang da, hver gang når! Når ble ordet "da" brukt til og innlede ett spørsmål? 8049732[/snapback] Da det gikk til helvete med kvaliteten på barneskolen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Når det gikk til helvete med kvaliteten på barneskolen. Var visst mer som gikk til helvette på barneskolen gitt Den gang da, hver gang når! Når ble ordet "da" brukt til og innlede ett spørsmål? 8049732[/snapback] Da det gikk til helvete med kvaliteten på barneskolen? 8065806[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå