Espen F Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 er det noen måte å "modde" partisipartion level i kazaalite? slik at man får høyere prioritering. :smile: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Fy og fy... ;P Hvorfor ikke bruke noe annet program istedet? Der hvor du slipper å "modde ..." Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Du kan bruke et program som heter KL Cheater. Det følger som regel med Kazaa Lite. Se om du har et slikt program i Kazaa Lite mappa di. Kjør det programmet så fixer den resten selv, vips; level 1000 Lenke til kommentar
andreash Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Som en annen sa hent ned Kazaa lite cheater her: http://doa2.host.sk/ Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 HEHE, dere har vel ikke glemt den gamle måten? :wink: Prøv å del filene dine. :wink: Lenke til kommentar
shorin Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 helt enig^^,FA** ta alle som kobler seg av når noen har lasta 97% av en sang med 56K modemet sitt,eller sparker meg ut når de merker jeg har modem,ELLER er "kule" og struper ned båndbredda mer og mer..og mer. Selv om jeg har modem(og 49,300kbps i fart) så deler jeg faktisk 1 upload(selv om det tar 1 time),FUCK alle EGOISTER som ikke gidder å dele på breibånd linja si i 15minutt :sad: Sporer litt av nå,for jeg opplever det veldig ofte,og det irriterer meg maX,så vil bare si dette til DE DET MÅTTE GJELDE: EGO-TAPPER som gir f*** i å dele linja si bare de får SIN sang,kan dra til helv***,enkelt og greit, mine 2 cent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå