Joachim_F Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Sam og Max er to svært allsidige politivesener, noe de beviser i Situation Comedy. Her må de prøve seg som både TV-kokker, skuespillere og idoler. Les mer Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hmmm, den nye episoden er jo ikke blitt lagt ut på telltale ennå, kommer den i løpet av dagen? Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det kan late til at Telltale Games operer med lokal tid (California) på sine nettsider. Det betyr at klokken er 06 på morningen der borte. Men det betyr jo naturligvis at det strengt tatt har blitt 5. januar hos Telltale også, så jeg vet ikke helt hva de driver med. Kanskje de slipper spillet klokken 09 lokal tid, altså klokken 18 i Norge? Velger å ikke ta meg bryet med å spørre dem, ettersom spillet helt sikkert er ute i det de kommer på jobb og får mulighet til å svare meg :-) Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Heh, trenger nok ikke å gjøre det nei. Jeg kan vente, tålmodighet er heldigvis en av mine sterkere sider Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Runna det nettopp. Skuffende kort, spesielt i forhold til episode en. Håper de får opp lengden på episodene. Har forsåvidt kjøpt hele sesongen, da episode en faktisk virket lovende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg