karl hungus Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei ! Jeg skal kj¢pe nytt skjermkort til mitt Asus A7N8X-X, og vil bare forsikre meg om at jeg kj¢per et kort som passer ! Jeg har allerede et Gigabyte 7600GS i tankene, men jeg finner en del poster som melder om problemer med A7N8X-X og 7600GS. Så hvis noen har et A7N8X-X oppe med et nyere skjermkort som funker bra, vær snille og post hva dere har Lenke til kommentar
Moal Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Du må vel ha AGP, så lenge det er det går det greit. Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Joda, AGP trenger jeg Men jeg har lest at dette hovedkortet har kompatibilitetsproblemer med enkelte nyere skjermkort, derav muligens noen 7600GS-baserte... Kjipt å tape masse tid og porto så jeg hadde f¢lt meg bedre om noen hadde fått dette til å virke f¢r ! Så, finnes det noen der ute som har et A7N8X-X med et ok skjermkort ? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vil tro ATI's nye X1950 PRO vil være det beste skjermkortet til AGP porten idag, og det er en godt overkommelig pris! hva det hovedkortet anngår har jeg det selv, og har ikke opplevd problemer med 7600, testet det her engang da en kompis hadde bestillt det men manglet HK akkurat da Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Hurra, en A7N8X-X-eier !! Var det 7600 eller 7600GS du testet ? Hvor stor PSU har du og hvilke minnebrikker bruker du ? :)k Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 var vanlig 7600, 400 watt PSU og 1 gb Apacer PC3200 ram. Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Tusen takk ! Tror kanskje jeg pr¢ver meg på 7600GSen med min 350W Qtec da... Edit: 7600GS installert og fungerer bra. Har problemer med restart under spilling, men tror det kommer av for varm CPU. Endret 29. januar 2007 av karl hungus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå