S.M. Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Jeg har nå satt opp en maskin som skal ha en hjemmeside der jeg får meldingen om jeg godtar en ukjent sertifikat. Jeg har satt siden til klarerte sider, men får dette spørsmålet hver gang. Jeg har prøvd å eksportere sertifikaten fra en annen maskin for så å inportere den til denne maskinen. (grunnen er at jeg kjører windows CE) på denne. Men jeg får ikke klarert siden.. Er det noen som har en ide.? Endret 5. januar 2007 av S_tone_meg Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Har nogenlundende problem i IE 7.0: Får opp "Sertifikatfeil: Navigasjon blokkert" på en nettside som jeg vet er trygg. Det dukker opp da en side hvor jeg må trykke "Fortsett til dette webområdet (anbefales ikke)" hver gang jeg skal gå inn på siden. Har prøvd å legge til sertifikat, slå av phisingfilter osv. men hjelper lite. Hjelp til trådstarter og meg taes imot Endret 4. februar 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
OnTheRocks Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Bumper denne tråden, for jeg har eksakt samme problem. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå