Frostax Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg fikk i går min nye k800i, og har sittet å lagt inn litt spill blant annet. Noen av spillene kjører lavere oppløsning enn skjermen på telefonen, og dekker da bare en liten del av skjermen. Er det mulig å få disse spillene til å kjøre i fullscreen? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg fikk i går min nye k800i, og har sittet å lagt inn litt spill blant annet. Noen av spillene kjører lavere oppløsning enn skjermen på telefonen, og dekker da bare en liten del av skjermen. Er det mulig å få disse spillene til å kjøre i fullscreen? 7646751[/snapback] Nei.. da bildefilene som er brukt i det spesifike spillet har en fast størrelse. Og siden .png formatet ikke er i Vector grafikk, så kan du ikke forstørre det. Jeg sender deg en god link til spill for telefonen din på PM. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg fikk i går min nye k800i, og har sittet å lagt inn litt spill blant annet. Noen av spillene kjører lavere oppløsning enn skjermen på telefonen, og dekker da bare en liten del av skjermen. Er det mulig å få disse spillene til å kjøre i fullscreen? 7646751[/snapback] Det går ann å forstørre til 176*220, bare at du må gjøre det manuelt (mer>skjermstørrelse>176*220)(husker ikke helt fordi mobilen min er på operasjon) Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Takk begge to. får kjørt spill med lavere oppløsning også nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå