InsertNumLock Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kommer meg ikke inn på hjemmesiden min, heller ikke hovedsiden til domeneshop.. Noen andre som opplever dette? domeneshop.no Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 The page cannot be displayed. Får ikke kontakt med serveren jeg heller... De fikser det nok snart. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Siden din side heller ikke funker, kan det virke som om domeneshop har problemer med navneserverne sine. Og jeg som byttet fra fastname til domeneshop for et par dager siden.... Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Siden din side heller ikke funker, kan det virke som om domeneshop har problemer med navneserverne sine. Og jeg som byttet fra fastname til domeneshop for et par dager siden.... 7646759[/snapback] Får ikke kontakt jeg heller.... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Samme her! Overvåkningen som jeg har på sidene mine indikerer at feilen kom ca kl 3 i natt. Så tydelig at det er en noe større feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg