Chrisss Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Være gang jeg skal bruke Dvd rommen, så starte hele pc lagge ! Hva kan være feilen a ?:S Tips ? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Da har jeg fjernet et innlegg som ikke bidrar til noe positivt i tråden. #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er dette nybygd pc?Hadde et slikt problem,fant ut att ide kablen satt i feil ide spor på hk. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Kjøpte den i oktober liksom.. Hovetkort er Abit Ab9 pro Har vært sånn fra første stund liksom =O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kjøpte den i oktober liksom.. Hovetkort er Abit Ab9 pro Har vært sånn fra første stund liksom =O 7646752[/snapback] Du har sjekket at den sitter i riktig ide spor og slikt? og hva er specsa på resten av maskinen? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 DVD-ROMen står i PIO-modus tenker jeg. Klassisk problem. Ta en titt her. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Hm.. resten av pc består av : Intel 6300 Corsair XMS2-6400 DDR2-800 2x 512 7600 gt GW Hiper HPU-4B580 psu 2 sata disker på 250 Vist jeg skal installer eller brenne noe starte det lagge =\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå