KjQttkak Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Hei. Jeg satt og surfet litt rundt på nettet i dag (natt) og fant tastaturet som er nevnt i emnetittelen, og fikk veldig lyst på dette. Fant ut at det var billigst på shg.no og lurer på om noen har erfaring med å handle derfra ? Og er det forskjell på US versjon og UK versjon ? På forhånd takk Edit: Link til tastaturet på Hardware sin prisguide Endret 6. januar 2007 av KjQttkak Lenke til kommentar
mard Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 En kompis av meg kjøpte dette tastaturet noen dager etter det kom ut, å han var og er meget fornøyd.Han sa faktisk han kunne låne meg penger så jeg å kunne kjøpe det Men personlig syntes jeg at det ikke er vits å bruke så mye penger på et tastatur. Bruker selv et tastatur fra 98 å funker fint Men har du lyst på et bra tastatur med lcd skjerm så er det vertfall et bra et. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kanon tastatur. Om du klarer deg uten æøå altså. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kjøp det svenske, så slipper du å klare deg uten æøå Lenke til kommentar
Zash Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tastaturet er helt genialt. Med alle macro knappene og lcd skjermen er den helt genial til spilling (det jeg gjør mest). Er meget fornøyd med det, er bare ett minus, og det er jo at du ikke får de med norsk layout, men, siden du ikke pleier å se på tastaturet så mye når du skriver - iallefall hvis du har skreve en del så er det ikke et så stort problem... Lenke til kommentar
KjQttkak Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Er æøå knappene plassert på samme sted, bare at de har et annet symbol ? Takker for alle svar hittil Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ja, men knappen for >< som du har ved venstre shift tast er feks. ikke der. (UK tastatur.) Lenke til kommentar
KjQttkak Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Ok. Noen som, har erfaring med å handle fra shg.no da ? Tastaturet var nesten en hundrelapp billigere der enn på de andre nettbutikkene. Endret 5. januar 2007 av KjQttkak Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Shg er trygt og man får varen relativt fort. Shg.no ble jo kåra til den billigste webshoppe av hw.no Endret 5. januar 2007 av xclusive_danny Lenke til kommentar
KjQttkak Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Da er det bestilt Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 er et godt tastatur eneste jeg ikke har klart å venne meg til enda er enter-knappen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå