Gå til innhold

Beste spillcovre (bilder)


Anbefalte innlegg

Mye folk som gjør samme feil som jeg gjorde opprinnelig - linker direkte fra mobygames. Andre kan ikke se bildene dere har lagt ut, så link til en annen side, eller legg bildene på deres egen Photobucket-konto eller lignende.

 

Ellers er det mye gode covre her, som jeg ikke kom på. Synes dog også det er en god del kjedelige og dårlige covre, men hver sin smak. Selv foretrekker jeg f.eks. håndtegnede / malte covre fremfor datagrafikk, mens mange sikkert er uenige i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns ikke koveret skal vise så mye mer enn et logo egentlig. Stilfulle er gøy, eller litt bråkete, som half-life sitt. Det orginale altså. Taper seg litt når Gordon dukker opp i bakgrunnen, men han er jo en kul helt så det går.

post-24817-1168279461_thumb.jpg

Endret av Imidura
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Blizzard er jo geniale på dette området som alle andre, men eg likar verkeleg ikkje coveret på Terran-utgåva av Starcraft. Det ser berre stygt ut.

Min favoritt er utan tvil dette då:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

2iiv8kw.jpg

 

 

Er overraska over at ingen har posta dette coveret endå då. Det rykkar i venstre-fingeren min berre av coveret! :dribble: Gje meg ein town portal-scroll, litt healing-drikkar og eit lass med fiendar so er eg i gang!

Endret av Arangaras
Lenke til kommentar
Blizzard er jo geniale på dette området som alle andre, men eg likar verkeleg ikkje coveret på Terran-utgåva av Starcraft. Det ser berre stygt ut.

Min favoritt er utan tvil dette då:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

963903746-00.jpg

 

 

Er overraska over at ingen har posta dette coveret endå då. Det rykkar i venstre-fingeren min berre av coveret! :dribble:  Gje meg ein town portal-scroll, litt healing-drikkar og eit lass med fiendar so er eg i gang!

8261648[/snapback]

 

Kan ikke se bildet jeg :/

Lenke til kommentar

250px-Day-of-the-tentacle-cover-art.jpg

 

Coveret til Day of the Tentacle er blandt mine favoritter. Tegnestilen og humoren i selve spillet får et rettferdig ansikt i dette coveret. Til og med fonten i tittelen her klarer å skape forventninger til hvilken type spill du finner under lokket...

 

Dungkeep.jpg256px-Dungeonkeeper2_boxshot.jpeg

 

Dungeon keeper klarer også å skape en spesiell stemning ut fra coveret. Det er virkelig noe som sier "spill meg" med undertittelen "evil is good" og den glisende demonen på fremsiden :) coveret til 2'eren er nesten enda bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...