consilium Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har en 19" AG Neovo som jeg kjøpte på Lefdal en stund sida. Har hittil vært kjempefornøyd med skjermen, men det som har irritert meg i det siste er at skjermen er for lyssterk, spesielt om natten. Har kompensert for dette ved å sette ned brightness, men jeg er ikke fornøyd med kvaliteten på bildet. Tenkte at det hadde vært fett om det var mulig å få justert lysnivået til baklyset i skjermen...noen som har testa ut dette? Finnes det en eller annen pot-meter eller noe man kan skru litt på? Bryter garantien hvis dette er mulig. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Boye Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er den tilkoblet en PC, kan du med veldig godt resultat justere lys/kontrast/farge gjennom skjermkortets kontrollpanel. Gjør dette selv, ettersom for lav verdi på lysstyrke gir forferdelige farger Og dermed fortsetter jeg i ATi/nvidia kontrollpanelet. Funker knall! Lenke til kommentar
consilium Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Vel, det du nevner er akkurat det jeg har gjort...tenker mer på hardware. Går det an å justere på lysnivået til selve baklyset bak panelet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå