jlw Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tog lite bilder på Öland under slutet av 2006. Vi har ingen snö här nere! Öland är Sveriges näst största Ö, för er norrmän som inte är rikligt bildade inom geografi. D200, Tokina 12-24mm f4 och Nikon 50mm 1.8 Lenke til kommentar
trondage Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Vakkert.. :-) Savner bilde av de vakre strendene der da.. :-) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Joda, mange pene bilder her - men alt for mange hvis du ønsker konstruktive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Mange bilder, men favorittene ble de to første vannbildene som hadde bevegelsesuskarphet.. Mest nummer 2, kanskje. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nr 4 og det siste falt mest i smak hos meg! På nr 4 har du kommet inn i situasjonen og skaper liv! Jeg hadde i tort å stå der med kamera og linse, så du har fanget et spennende øyeblikk! På det siste bildet er fargene nydelige! Svart, blått og orange er nøkkelordene til vellykkede siluettbilder! De øvrige bildene får andre kommentere. Blir altfor mange med tanke på utfyllende kritikk! Når jeg legger til bilder jeg vil ha kritikk på, legger jeg til et og et (noen ganger 2) for å få mer oppmerksomhet på hvert bilde. Når jeg føler at personer har sagt sitt, legger jeg til et nytt bildet, slik at virksomheten her på kritikken opprettholdes og hele tiden har nye bilder! Men for all del, har du ikke sett et bildet før, men samme fotograf har lagt til nytt bilde, så er det INGENTING i veien med å si din kommentar til det eldre bildet. Det som er mest morro er å se at noen har svart på tråden din! Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå