-Teddy- Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Han skriver da følgende i første post: Men på siden min (e107), så har jeg muligheten til og legge til custom html/php sider. Er det ikke mulig å fikse et plugin til cms'et som tillater PHP, eller endre direkte i koden uten innblanding fra cms'et da? For all del, bruk frames... Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Er ikke værre enn å prøve med : <div id="mp3spillerboks"> <?php include("bane/til/filen.html"); ?> </div> Her er hva jeg fikk <?php include("URL"); ?> Som jeg også har sagt 3-4 ganger, så må jeg legge til dette i den editoren jeg bruker. Det må enkelt og greit være en html kode. Også prøvde jeg den heigts greia med frame. Enten så ble den større, men man måtte skrolle ned. Som jeg også sa, så fikk jeg ikke til å legge til en scroll kode og height kode. Så den boksen blir for litne i høyden. PLuss at de ikke skal være mulig å scrolle. Endret 5. januar 2007 av Rubster Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Style den med CSS til overflow: hidden; ? Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Style den med CSS til overflow: hidden; ? 7653407[/snapback] kan jeg bruke css i html da? tviler på at den støtter det. Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det bare html den støtter. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvis den støtter HTML er det 99,999% sjanse for at den støtter CSS også. Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Hvis den støtter HTML er det 99,999% sjanse for at den støtter CSS også. 7653972[/snapback] Og da blir koden hva? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Legg til style="overflow: hidden;" inne i <iframe> taggen din om du vil skjule scrollen. Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Det funket ikke. Da ble ruten bare tom <iframe src ="URL"style="overflow: hidden;"></iframe> Var det jeg brukte Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Du må ha noe feil i markup'en din et sted. Det skal virke. Har testet det selv. Følgende kodesnutt fungerer utmerket her: <iframe src ="/asdasd.php" height="300px" style="overflow: hidden;"> </iframe> EDIT: Prøvd å fjerne mellomrommet mellom src og = eller? Endret 6. januar 2007 av -Teddy- Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) EDIT: Jeg fikk det til Sånn tilfeldighvis, så så jeg på kildekoden på siden. Også da fant jeg ut at den automatisk legget til br koden, der hvor det er enter. Fjerna nå den og Voila! Endret 6. januar 2007 av Rubster Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 hva slags editor bruker du? Ofte er slike ting som må kodes mye enklere å utføre i Notepad eller lignende programmer, for da ser du selv hvordan koden ser ut... og hvis du ikke får php til å fungere, kan det vært fordi filen ikke slutter på .php (istedenfor .html eller .htm). men hvis du har fått løst det med frames, så har du kanskje ikke bruk for includescript? Selv er iframe kanskje bittelitt bedre en frames, men begge deler bør kun brukes der andre alternativer ikke fungerer Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg bruker e107 Custom Pages haha. Men det eneste som er kjipt med den frame greia, er den rammen runft. Det er den som irriterer meg mest :\ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Legg til border: 0; etter overflow: hidden; i style="". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå