KnotKuk Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Mener å huske en side som var laget som et nybegynner-kurs for hackere, hvor det kun var et felt til å skrive inn koden og en knapp for å komme seg videre. Man kom seg videre til neste nivå for vær gang man klarte å finne passordet. Etterhvert som man kom høyere i nivå ble oppgavene gradvis vanskeligere. Plz help.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Det var vel et spill, tror jeg. Kom til level5, da gadd jeg ikke mer. Husker ikke navnet, men jeg er sikker på at det har væt nevnt tidligere. Søk og du skal finne. :smile: Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 http://www.try2hack.nl/ eller?? den er litt amatørisk da men.. likte den litt jeg da sniffer og på leverl 9 eller.no så skal du ta ut en bot.. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 01:39, skrev tivolieselet:http://www.try2hack.nl/ eller??den er litt amatørisk da men.. likte den litt jeg da sniffer og på leverl 9 eller.no så skal du ta ut en bot.. det var nok den han mente... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg kom ikke lenger enn til level 8, jeg.. Men det er jo sykt lenge siden jeg har prøvd... Lenke til kommentar
KnotKuk Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Takk for svaret, ser ut som den jeg leita etter.. Bare for å ha litt morro å leke med Lenke til kommentar
_Kjetil_ Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hvordan finner jeg ut brukernavn! har funnet ut passordet!! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 16:45, skrev _Kjetil_:Hvordan finner jeg ut brukernavn! har funnet ut passordet!! Ver så snill og ta et søk på forumet, det er allerede en haug av tråder når det gjelder akkurat denne siden.. Suchen mein Freund, suchen. Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Finnes jo også et hacke spill. Uplink... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå