Gå til innhold

Generell diskusjon rundt Vanguard: Saga of Heroes!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lasta ned alle 16 gig på en 0.5 mb linje som jeg deler med naboen. Det tok laaaang tid  :hmm:

7677167[/snapback]

Hehe! ... :p

*Trøste*

Vell, jeg sliter med en PC som ikke helt fungerer som den skal, så jeg får heller ikke testet noe som helst.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Syns på mange måter at det ligner på everquest 1. (ikke at jeg har spilt det så mye). Det har sine likhetstrekk med eq2 også. Og med tanke på interface og journal har de "lånt" mye fra wow.

Det jeg så langt liker bedre med Vanguard i forhold til Eq2 er at det er mye artigere å utforske landområdene. De er enormt store i forhold til eq2.

Ellers så kjenner man igjen mange av klassen, spells, attacks etc.

Prøvde såvidt crafting i går, men jeg syns det var mer komplisert enn eq2. Så langt. Vanguard kan nok bli et bra spill. Det er fortsatt en beta og det er mye som ikke virker. Det har sine pluss, men jeg vil ikke omtale det som en "revulusjon". I hvertfall ikke enda. Tror nok at Age of Conan blir mer nyskapene.

Lenke til kommentar
Samme som skjedde med meg igår.

Kjipe greier. Hadde jeg vist om det hadde jeg heller tatt å downloada den 6.6gb fila fra fileplanet/en torrent et sted.

7680850[/snapback]

Inneholder den filen det samme som det spillets egen downloader laster ned?

I så fall satser jeg heller på den andre filen.

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

Det er en fil på 6.6gb dette er hele vanguard komprimert, når du har pakka ut hele greia og installert den så blir den på noe rundt 17gb. Noe som er mye bedre enn å sitte å laste ned 17gb når du heller bare kan laste ned 6.6gb.

Kan hende det er noe patching etter den fila også, men det er værtfall mye mindre enn hva som trengs ved bare bruk an launch paden.

Lenke til kommentar
Det er en fil på 6.6gb dette er hele vanguard komprimert, når du har pakka ut hele greia og installert den så blir den på noe rundt 17gb. Noe som er mye bedre enn å sitte å laste ned 17gb når du heller bare kan laste ned 6.6gb.

Kan hende det er noe patching etter den fila også, men det er værtfall mye mindre enn hva som trengs ved bare bruk an launch paden.

7680958[/snapback]

Ok, takk for opplysningene. Jeg gidder ikke å vente 36 timer for å spille, så jeg satser heller på torrent-filen

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned torrent filen ja, fikk tilogmed fart på 600 kbps på den, så det gikk rimelig greit unna. Må si jeg er imponert over spillet sålangt, er vel lvl 7 half elf monk nå. Eneste er at vanskeligheten på fiender varierer endel, noen sliter jeg skikkelig med :S

Mange kule raser og klasser, og spillet generelt virker velpolert. Et deilig avbrekk fra WoW og jeg gleder meg til å teste det mer :)

Lenke til kommentar
Jeg lastet ned torrent filen ja, fikk tilogmed fart på 600 kbps på den, så det gikk rimelig greit unna. Må si jeg er imponert over spillet sålangt, er vel lvl 7 half elf monk nå. Eneste er at vanskeligheten på fiender varierer endel, noen sliter jeg skikkelig med :S

Mange kule raser og klasser, og spillet generelt virker velpolert. Et deilig avbrekk fra WoW og jeg gleder meg til å teste det mer :)

7681168[/snapback]

Måtte du laste ned en liten patch i tillegg etter at du installerte det?

Nitrius: Jeg tar det på egen kappe hvis noe går galt ;)

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

7681168[/snapback]

Måtte du laste ned en liten patch i tillegg etter at du installerte det?

Nitrius: Jeg tar det på egen kappe hvis noe går galt ;)

7681198[/snapback]

Jeg måtte patche ja men det gikk rimelig raskt. Hmm, hvor finner jeg beta forumet? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...