Gå til innhold

Generell diskusjon rundt Vanguard: Saga of Heroes!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt skuffet over all laggen i spillet. Har en AMD X2 4200+, 4GB RAM og 7900GTX og det lagger så voldsomt at jeg må kjøre i "balanced" for at det skal være spillbart (ligger på rundt 20fps utenfor byene). Kjører med 1920x1080 pga at det er desktop oppløsningen. Prøvde å redusere oppløsningen i spillet, men da ble alt så stort. Pingen ligger på mellom 100 og 200ms så jeg tror ikke det er problemet. En kompis av meg slet med laggspikes på oppimot 4000ms :ohmy:

 

Er også masse bugs i spillet (problemer med soneovergangene, mobs som forsvinner i løse luften, errorbeskjeder når jeg examiner stats etc.) så jeg skjønner folk som er sure på Sony/Sigil for at spillet ble lansert før det var klart. Trass i disse problemene har spillet likevel klart å fange min interesse. Har duoet med en kompis endel timer nå og hadde det utrolig morsomt. Spesielt med de gode gamle "Tut-tut! Train to zone!" fra EQ :)

Endret av Asmod
Lenke til kommentar

Jeg kjører med 3700+ amd64, 7800gtx 256mb, 2gb minne, og jeg kjører alt på fult, med .ini tweaks, HDR,af,aa slått av, i 1600x1200.

Spillet går fint her, har fint og stødig fps på rundt 30-40 ute(noen ganger høyere). I byer med en del folk blir det litt lagget, da kan jeg havne på noe rundt 15-20fps men syns spillet går smooth for det.

Lenke til kommentar
Jeg er litt skuffet over all laggen i spillet. Har en AMD X2 4200+, 4GB RAM og 7900GTX og det lagger så voldsomt at jeg må kjøre i "balanced" for at det skal være spillbart (ligger på rundt 20fps utenfor byene). Kjører med 1920x1080 pga at det er desktop oppløsningen. Prøvde å redusere oppløsningen i spillet, men da ble alt så stort. Pingen ligger på mellom 100 og 200ms så jeg tror ikke det er problemet. En kompis av meg slet med laggspikes på oppimot 4000ms  :ohmy:

 

Er også masse bugs i spillet (problemer med soneovergangene, mobs som forsvinner i løse luften, errorbeskjeder når jeg examiner stats etc.) så jeg skjønner folk som er sure på Sony/Sigil for at spillet ble lansert før det var klart. Trass i disse problemene har spillet likevel klart å fange min interesse. Har duoet med en kompis endel timer nå og hadde det utrolig morsomt. Spesielt med de gode gamle "Tut-tut! Train to zone!" fra EQ :)

7867166[/snapback]

 

Jeg tviler på at spillet støtter X2 prossesorer,hvis ikke den gjør det så er den ikke 3generasjons online spill.Gleder meg til conan kommer,da kommer jeg til å kaste den her wow2 spillet :mad:

Lenke til kommentar
Nokon som kjenner til nokre guild som har starta? Andre enn Uprising av Zlade? :p

 

Btw Zlade: Kva for ein faction er guildet?

7868531[/snapback]

 

Order of Alurad Faction

 

Wood Elf

Raki

Dwarf

Halfling

High Elf

Half Elf

Qaliathari

Mordebi

Gnome

Kojani

Thestran Human

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om den støtter x2 prossesorer eller ikke:)

7870598[/snapback]

 

Det tror jeg. Problemer skal du ikke oppleve med en dual core cpu. Har ingen problem med min Core 2 Duo.

7870749[/snapback]

 

Nei, spillet har ikke støtte for dual core prosessorer desverre, dvs ingen forskjell fra om du har en single core. Tror kanskje han jeg siterte misforsto spørsmålet litt.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe spillet i løpet av uka, da jeg endelig får nett igjen.. Menneh, nå har jeg lest litt her og mister desverre lysten. Høres jo ut som et bugspill fra helvete. Er utviklerne flinke til å patche spillet, eller sitter de og gnir seg i hendene i skrivende stund?

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe spillet i løpet av uka, da jeg endelig får nett igjen.. Menneh, nå har jeg lest litt her og mister desverre lysten. Høres jo ut som et bugspill fra helvete. Er utviklerne flinke til å patche spillet, eller sitter de og gnir seg i hendene i skrivende stund?

7874587[/snapback]

 

Då har du ikkje spillt Star Wars Galaxies :!:

Men etter det eg har fått med meg, så jobba dei heile døgnet får å fikse alle feila :)

Så no blir det tur til EB Games ja! :D

ARGH! EB Games hadde det ikkje, men Spiderman hadde det! :)

Endret av Efagimo
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle kjøpe spillet i løpet av uka, da jeg endelig får nett igjen.. Menneh, nå har jeg lest litt her og mister desverre lysten. Høres jo ut som et bugspill fra helvete. Er utviklerne flinke til å patche spillet, eller sitter de og gnir seg i hendene i skrivende stund?

7874587[/snapback]

 

 

Er nok en del bugs ja, men det går greit for meg å spille. Det som jeg synes er frustrerende, er lav FPS og mobs som plutselig warper vekk. Gelenia-serveren har mye lagggg også. I går så krasjet serveren grensesprengende mange gonger. Er nok for full den serveren :thumbdown:

 

Spillet blir vel nesten patchet hver dag, bortsett fra i helgene. Jeg har tro på at dem skal få fikset bra opp spillet når det kommer til bugs og slikt, meeeen er vel verre med FPS :nei:

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...