Gå til innhold

Generell diskusjon rundt Vanguard: Saga of Heroes!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YES!! Da fikk jeg tak i collectors edition i en butikk jeg besøkte i byen. Ellers var det ingen andre butikker som hadde den vanlige heller. Lager meg en rogue i kveld. No har jeg ikke lest hele forumet her, men hvilken server blir brukt mest her? pve server vil jeg ha... Er det noe euro/us server valg her også?

Lenke til kommentar

Har bare såvidt fått testet spillet, blir nok ikke så mye spilling før jeg får oppgradert pc'en litt. Jeg hater å måtte stille ned grafikken :p

 

Førsteinntrykket var ikke overveldende, syns animasjonene var dårlige, minte meg en god del om everquest faktisk, men jeg for prøve litt til før jeg kan felle en dom over spillet.

Lenke til kommentar
Bleh, noen andre som gikk for nedlasting av spillet? Epic mistake, har drevet å lastet nonstop i 3 dager nå - har kommet på 45%..

 

Ganske skuffende.

7857301[/snapback]

Jeg kjøpte nedlastningsversjonen fra SOE og lastet den ned med Internet Download Manager. Det tok meg nøyakting to timer å laste ned alle filene.

 

Så det funket hvertfall utmerket for meg!

 

Dere kan finne meg på Frengrot under navnet Eevan

Endret av DeGrevio
Lenke til kommentar
Bleh, noen andre som gikk for nedlasting av spillet? Epic mistake, har drevet å lastet nonstop i 3 dager nå - har kommet på 45%..

 

Ganske skuffende.

7857301[/snapback]

Jeg kjøpte nedlastningsversjonen fra SOE og lastet den ned med Internet Download Manager. Det tok meg nøyakting to timer å laste ned alle filene.

 

Så det funket hvertfall utmerket for meg!

 

Dere kan finne meg på Frengrot under navnet Eevan

7857630[/snapback]

Hm, har du en link til dette programmet?

Lenke til kommentar

Hmz, spillet hakker så mye at jeg ikke klarer å spille noe særlig. Jeg har et gammelt skjermkort (nvidia 5900), men hadde trodd det skulle gå an å spille på de laveste innstillingene. Uansett, noen som klarer å hente noe info ut fra "Network Monitoring" på print screenen min? Kan dette være medvirkende til laggen jeg opplever?

 

post-33351-1170555060_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hmz, spillet hakker så mye at jeg ikke klarer å spille noe særlig. Jeg har et gammelt skjermkort (nvidia 5900), men hadde trodd det skulle gå an å spille på de laveste innstillingene. Uansett, noen som klarer å hente noe info ut fra "Network Monitoring" på print screenen min? Kan dette være medvirkende til laggen jeg opplever?

 

post-33351-1170555060_thumb.jpg

7866915[/snapback]

 

 

Trykk ctrl+p ingame, så får du opp FPS din.

 

Alt jeg så utifra den connection infoen der var at du hadde veldig høy ping, noe som kansje kan være noe av årsaken, men du har også en nokså gammelt skjermkort, så det kan nok rett og slett være det.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...