Konamixx Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hva ligger månedsprisen til dette spillet på? Og følger det noen form for trial som kan gis til en kompis slik som med WoW og GW? Har litt lyst å prøve meg på dette men er usikker på om datan holder til å fyre igang dette, Derfor hadde det vært fint med en eller annen trial. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Månedsprisen ligger vel rundt 100 kroner. EDIT: Spillet er ikke gitt ut enda, så kan hende du må vente litt på en trial. Endret 29. januar 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
Jaga Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Litt seint nå men du kunne pre-ordra og fått vært med på de tre første dagene.. og beta, men det er ferdig klokken tolv for da kommer spilelt ut! Endret 29. januar 2007 av Jaga Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Blir dette spille å få kjøpt i butikkene i morgen? 7825264[/snapback] Si det. De fleste sier release 30. men jeg har bestilt spillet fra Gamezone og de får de visst ikke før 2. feb Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Blir dette spille å få kjøpt i butikkene i morgen? 7825264[/snapback] Si det. De fleste sier release 30. men jeg har bestilt spillet fra Gamezone og de får de visst ikke før 2. feb 7826516[/snapback] Last det heller ned fra SOE. Får ikke boksen og DVD da though Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Er vel et fett uansett, skal du laste det ned er det på hele 17gb ca som uansett vil ta tid å få ned Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hvilken class er den best pet-classen her? Er denne classen god i PvP? Lenke til kommentar
Mondain Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hvilken class er den best pet-classen her? Er denne classen god i PvP? 7832002[/snapback] Necromancer er ganske bra med pet.. Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hvilken class er den best pet-classen her? Er denne classen god i PvP? 7832002[/snapback] Necromancer er ganske bra med pet.. 7833541[/snapback] Jepp, Necro er nok best vil jeg tro. Druid sitt "pet" er ikke noe spesielt bra synes nå jeg. Har ikke prøvd Necro i PvP though. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 CD-utgaven, kommer denne bare på DVD-plate? Har ikke DVD-rom, så da blir det nok nedlasting på meg, hvor kan man gjøre det? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Druid pete har vært ganske ubrukelig til nå, men så har jeg ikke spilt forbi lvl10 enda så det kan vel forandre seg. Det er så tøft å hogge tree! Synd alle her på forumet spiller på forskjellige servere :\ Endret 30. januar 2007 av Crispin Lenke til kommentar
Mocci Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Heia! Er det flere her som ikke får laget account? GRRRRRRR jeg er sååå irritert Jeg får bare opp feilmelding når den nettsiden skal launche..........Jeg kan vel bare drømme om å spille ikveld...... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) en oppfordring, alle her start på Infineum. Endret 30. januar 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Mondain Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 pve er for jenter! Frengrot ftw! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 pve er for jenter! Frengrot ftw! 7835439[/snapback] Flere jenter på oss det da Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 pve er for jenter! Frengrot ftw! 7835439[/snapback] Flere jenter på oss det da 7835452[/snapback] Hehe :!: Kommer nok til og ha en alt eller to på frengrot men vil bruke mest tid på pve, og gi sigil litt tid å fikse ting, rekner med pvp ikke er all verden enda? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hadde vært fett om de hadde fått til noe arena system. Noe annet som også hadde vært tøft er et system hvor guilds kunne declare war på andre guilder. Lenke til kommentar
D_Man_x Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Jeg har lest en del om Vanguard og har vel egentlig bestemt meg for å kjøpe det når jeg får den nye PCn min. Men jeg har et spørsmål. Jeg så et klipp av en kamp der en av spillerene brukt lyn magi (husker ikke navnet på angrepet). Effekten så noe skuffende ut, mer som en gnist en et lyn. Men seinere så jeg samme angrep, men av høyere lvl/rank og effekten var ganske imponerende. Skalerer effekten med lvl/rank eller var det første klippet fra en eldre Beta? (Dette virker sikkert som et uviktig spørsmål, men jeg var alltid missfornøyd med en del av magi effektene i Everquest 2. (Et lyn fra en lvl 5 Wizard var identisk med et fra en på lvl 70. Jeg er ikke så opptatt av god grafikk på slike effekter, jeg legger mer vekt på følelsen av at angrepene blir sterkere og ikke bare gjør mer skade.) En ildkule i EQ2 var mer som en brenende tennisball, mens i for eksempel Final Fantasy XI merket du lett forskjell på en Fire I og en Fire IV. CD-utgaven, kommer denne bare på DVD-plate? Har ikke DVD-rom, så da blir det nok nedlasting på meg, hvor kan man gjøre det? 7833642[/snapback] Eh, ikke for å være ekkel, men hvordan har det seg at en PC som kan takle Vanguard ikke har DVD? Alle PCer fra de siste årene har DVD, og hvis du bygger selv er det da ikke noe problem å sette in en DVD-RW. Du kan få en god dual layer DVD brenner for rundt 300kr, ren DVD leser er vel enda billigere. Edit 1, 2 & 3: Jeg kan ikke skrive Endret 31. januar 2007 av D_Man_x Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Jeg har lest en del om Vanguard og har vel egentlig bestemt meg for å kjøpe det når jeg får den nye PCn min. Men jeg har et spørsmål. Jeg så et klipp av en kamp der en av spillerene brukt lyn magi (husker ikke navnet på angrepet). Effekten så noe skuffende ut, mer som en gnist en et lyn. Men seinere så jeg samme angrep, men av høyere lvl/rank og effekten var ganske imponerende. Skalerer effekten med lvl/rank eller var det første klippet fra en eldre Beta? (Dette virker sikkert som et uviktig spørsmål, men jeg var alltid missfornøyd med en del av magi effektene i Everquest 2. (Et lyn fra en lvl 5 Wizard var identisk med et fra en på lvl 70. Jeg er ikke så opptatt av god grafikk på slike effekter, jeg legger mer vekt på følelsen av at angrepene blir sterkere og ikke bare gjør mer skade.) En ildkule i EQ2 var mer som en brenende tennisball, mens i for eksempel Final Fantasy XI merket du lett forskjell på en Fire I og en Fire IV. CD-utgaven, kommer denne bare på DVD-plate? Har ikke DVD-rom, så da blir det nok nedlasting på meg, hvor kan man gjøre det? 7833642[/snapback] Eh, ikke for å være ekkel, men hvordan har det seg at en PC som kan takle Vanguard ikke har DVD? Alle PCer fra de siste årene har DVD, og hvis du bygger selv er det da ikke noe problem å sette in en DVD-RW. Du kan få en god dual layer DVD brenner for rundt 300kr, ren DVD leser er vel enda billigere. Edit 1, 2 & 3: Jeg kan ikke skrive 7837612[/snapback] Helt ærlig så kan ikke jeg svare deg så bra på spørsmålet om effekten blir bedre oppover lvlr (jeg er bare lvl 12), men Sigil sa for noen få uker siden at bedre effekt på speller er veldig høyt prioritert. Blir litt skuffet om ikke effektene blir bedre med lvl Virker som om den videoen som du snakker om over, er fra beta 3. Tror nemmelig jeg vet hvilken du snakker om. Skaff deg Vanguard du Kommer neppe til å bli skuffet. EDIT: Forøvrig så har www.vanguardsoh.com blitt lagt om en hel del nå Endret 31. januar 2007 av Ambassador Lenke til kommentar
Mondain Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Wow Veldig bra ny hjemmeside!! Den gamle var elendig og absolutt ikke bra nok for et så fantastisk spill som Vanguard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg