LarZen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 det jeg har sett av bilder ser grafikken mye klarere og penere ut en eq2.. 7684921[/snapback] Ja er en anen type grafikk..ikke fult så plastik aktig som EQ2. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Noen andre enn meg som sliter med konstante "stopp" i spillet? er ikke lag, bare stopper helt opp hele tiden. Det er utrolig irriterende Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Noen andre enn meg som sliter med konstante "stopp" i spillet? er ikke lag, bare stopper helt opp hele tiden. Det er utrolig irriterende 7686145[/snapback] Sånn er det med beta/stress testing. Alltid mye lag og ting som ikke funker, men det er jo derfor vi spiller beta, for å finne feila så de får fiksa de Virker som mange tror at beta = gratis spill tid. Har sett/hørt mye rart ingame av folk som gnåler over ting som ikke funker osv.. Det beste av alt, i går var det en som presterte å spørre hvordan han kunne fjerne det spørreskjemaet som kommer opp hver gang han hadde tatt en quest... Kanskje en grunn til at det kommer op da eller?? Jaja, takes all kinds. Liker Vanguard veldig godt så langt. Ser veldig pent ut og jeg syns ting fungerer overraskende bra. Er så klart en hel del som absolutt ikke er på stell enda, men jeg har troen på at de kommer til å få det meste fiksa til launch. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Enig i at det er mange som ser på en Beta som en "free trial". Desverre. Og når som det blir nevnt over faktisk er noen som vil ha bort det tilbakemeldings skjemaet som kommer etter en fullført quest, ja da har man virkelig misforstått. Det å gi tilbakemeldinger er jo faktisk det verktøyet vi har for å unngå at den samme questen er like frustrerende når spillet slippes. I går brukte jeg stort sett dagen til "exploration", og jeg syns fortsatt at mange steder ser fantastisk ut. Liker også at området til dvergene har et litt nordisk utseendet. Høye fjell og granskog. Endret 10. januar 2007 av firberblad Lenke til kommentar
Kaspp Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Noen som kan gi meg en link til torrent-filen? Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 pass dere folkens vanguard ledes av SOE, det betyr mye dårlig kundesupport, du kommer til å bli behandlet som hundesjit, en ny expansion hver 3. måned uten noen andre content updates eller bug fixes innimellom, "balansering" av classes titt og ofte slik at folk må rerolle og ergo bruke mer tid på spillet altså å betale mer penger til SOE "men det kommer ikke til å skje med DETTE spillet !" De har ødelagt mangfoldige online spill og behandlet kundene sine som sjit siden 1997, ingenting kommer til å være forandra nå. Masse tomme løfter som leder til ingenting Hovedgrunnen til at dataspillutviklere, og spesielt onlinespill utviklere, pumper ut så mye søppel og spill som bare er samme gamle skrapet og/eller har tonnevis med bugs er fordi folk finner seg i det, noen FORSVARER til og med utviklerne ! SLUTT Å FINN DEG I DET Hvis ingen hadde funnet seg i all møkka hadde samtlige spill på markedet hatt blizzard (før WoW) kvalitet Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har egentlig aldri hatt noen spesielle problemer med SOE. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kan se ut som open beta er closed når jeg får lasta ned alt. Står på 95 timer estimated left¨ og den har lasta ned i ca 2 døgn nå. Synes virkelig at SOE kunne spøtta ut no mer båndbredde. 7.56 GB lasta ned alt i alt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hakke hatt noe problemer med SOE selv. Grunnen til at folk hater SOE er vel pågrunn av det som skjedde med swg. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Vanguard ser bedre og bedre ut for hver gang jeg spiller, men skulle ønske det var mulig å få en slik preorder box i europa også, slik jeg kunne starter opp til 3dager før release. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hakke hatt noe problemer med SOE selv.Grunnen til at folk hater SOE er vel pågrunn av det som skjedde med swg. 7688281[/snapback] Det vil ikke si at det samme skjer med Vanguard. De lærte vel av sine feil. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hakke hatt noe problemer med SOE selv.Grunnen til at folk hater SOE er vel pågrunn av det som skjedde med swg. 7688281[/snapback] Det vil ikke si at det samme skjer med Vanguard. De lærte vel av sine feil. 7688501[/snapback] Nå er det ikke SOE som utvikler og jobber med vanguard, det er sigil. SOE har ansvar for server of markedsføring osv... men men man vet aldri hva som skjer i fremtiden. En ting skal være sagt, jeg liker vanguard så langt, selv om det ikke er så revolusjonerende som folk skulle ha det til. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg liker spillet også...det kan bli et bra spill når det blir ferdig Lenke til kommentar
Jext Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hmm ja. Jeg liker spillet jeg også, spesielt crafting og diplomacy delen synes jeg var veldig morsomt. Men laggen jeg snakket om i en tidligere post viser til veldig dårlig optimalisering av grafikkmotoren, som er skummelt så nærme release. Jeg vil ikke ha noe ny Gothic 3 lag på pcen min i det jeg setter meg ned med et nytt mmorpg.. Inntrykk jeg har fått av selve slossedelen i spillet er at det er veldig artig. Spiller monk, og chaining av attacks etc kan jo bli gøy på høyere lvls. Virker også som det er en myriade a skills til alle klassene, noe som er meget velkomment. Mye må fikses på før release, jeg synes spillet ser lovende ut og håper de klarer det! Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 hvor finner jeg torrentfilen? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) De har sagt at de værtfall skal greie å få til 10% mer ytelse eller noe slikt før release. Uansett så kjører det ikke på serverne som vil bli brukt til release(værtfall etter hva jeg har hørt) det er beta servere, og forhåpentligvis vil overgangen til "release" serverne også gi spillet et ytelse løft, værtfall når det gjelder lagg. Det er fortsatt beta og mye kan skje, har troa på spillet så langt, lagg og dårlig ytelse er noe man må regne med i beta, men som sagt så blir dette forhåpentligvis bedre til/etter release. Endret 10. januar 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 ... ved første prøvning likte jeg ikke spillet. var alt for my wow... men etter sånn ca .... erhm 15 timers testing er jeg helt in love.... har nå prøvd celric,paladin,ranger & necro.... digger dark elf necroen min... PS! ny servern (3) er den mest laggfrie for øyeblikket... server 1 hadde jeg 10-30 fps på i byer. på server 3 har jeg 30-100 fps... men den blr vel fort overfylt den og. Det er mye finpuss som gjenstår. tviler sterkt på att spillet er klar for slipp før tidligst om 3-5 måneder... håper dem ikke rusher det ut på markedet før det er klart.. kan bli ett topp spill. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Spillet skal komme ut sent i januar grunnet finansielt press. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 @Flaringo: Hvor står det? har lyst til å lese. Uansett driver å tester ut monk og rogue for øyeblikket, to kule klasser i mine øyne, det som irriterer meg er at jeg ikke har anelse om hvilken av de jeg egentlig vil spille Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 People are saying Vanguard is being rushed out before it is finished, is that true?MMOs are unique in the gaming world because they are never truly finished. Vanguard will continue to be added upon and evolve for years to come. That said, no matter when you release there’s always going to be things you wish you had time to add or would have liked to have done but didn’t have time. Fortunately, with MMOs, we actually can add that stuff in later. -Nick Parkinson, Community Manager We don't want to rush things but like I said we have a solid launch date. People are crunching and working long hours but the financial reality is we need to launch commercially, and soon. I know that is not the answer you want to hear, nor I, but it is what it is and I've always been straight up with you guys. We will have a lot of work to do post-launch and the first couple of months post-launch will be just as busy as beta 5 with lots of patches, bug fixes, new features, etc. In that sense, things won't change. I promise you we are doing the best we can with the time we have, even though we all, the players and Sigil wish we had more time, but like I said, there are financial realities. We are still I believe the 2nd most expensive MMOG to-date after WoW and that is something, despite the desire to have more time, I have to be grateful to both MSFT and SOE for. -Brad McQuaid, CEO Kopiert fra http://www.vanguardsoh.com/status.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg