moviemartin Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er det noen som har noen formeninger/kommentarer til dette oppsettet? Er på tampen til å kjøpe denne: og en lg l20wt fra computercity Takker for alle svar Martin Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Såg veldig bra ut Hadde kjøpt det samme jeg Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Bra oppsett. Men 500w er kanskje i det minste laget? Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Dersom mist er ok kvalitet (og det har jeg inntrykk av at de er) så holder den i massevis. Lite trolig at det systemet der trekker særlig over 300 watt selv under full load. Når nvidia går ut og anbefaler 500-600-700 watts strømforsyninger for grafikk-kortene sine, er det fordi de må ta høyde for de produsentene av jallastrømforsyninger som oppgir specs som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Er det noen som har noen formeninger/kommentarer til dette oppsettet?Er på tampen til å kjøpe denne: og en lg l20wt fra computercity Takker for alle svar Martin 7645870[/snapback] ser meget bra ut, fint kabinett, bra ram og cpu, og enda bedre gpu, kunne ha kjøpte det jeg og , sett en del klokke rimelig langt med ds3 kortet EDIT: men asus p5b er også ett godt valg Endret 5. januar 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Mist er et bra merke skal du klokke? hvis så ville jeg valgt et Asus P5B isteden for det gigabyte kortet Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg ville heller valgt ASUS's hovedkort med 650i SLI. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Støtter opp om dei som meiner du bør kjøpe p5b, dette er eit kort som blir godt likt overalt har eg inntrykk av. I tilleg så har ein del feil ved det vorte retta opp i seinare utgåver, så nå går det an å stille volt på ram høgare, og klokkeeigenskapane har vorte enda betre. Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Asus p5b kan du også få med onboard trådløst nettverk-kort tror jeg. Muligens noe å vurdere? Glemte å si det i forrige post, men systemet ditt ser veldig bra ut. Det likner faktisk på det jeg nylig har kjøpt meg selv. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Bytt disk til Seagate 7200.10 den er like stille som Samsung. Edit:Samsungen er plaget med en del vibrasjoner (har hatt 2 Samsunger selv). Seagate 7200.10 som jeg har nå er det ingen vibrasjoner på. Her er disken jeg mener. Legg merke til at den også har 16MB cache,mens Samsungen har 8. Endret 5. januar 2007 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå