Gå til innhold

For lite RAM eller for liten processor?

keywest

Anbefalte innlegg

Eg har ein PC, 2.8 GHz, 1024 Mb. RAM, Windows XP installert. Eg brukar PC-en stort sett til litt videoredigering, men mest til musikkproduksjon. Brukar CUBASE 2.2 SX som programvare, m/ fleire typar plug-ins som f.eks. SampleTank,Stylus RMX, Atmosphere, B4, m.m. Det eg slit med er når eg f.eks. tek opp 16 spor, og skal til å spela det av, så begynnar songen å "klippe", og det er vel teikn på anten for lite RAM eller for liten processor. Men, eg er i tvil på kva det er. Er det nokon som har erfaring med slikt?? Eg er klar over at musikkprogram o.l. krev ein del av maskina, både når det gjeldt processor og RAM, samt grafikkort. Eg vurderar å skaffe meg ein brukt CUBASE 3.0 SX. Er der nokon stor forskjell i ytelse/ bugs? Kan leggja til at i frå eg åpnar CUBASE-programmet og til det er heilt "framme", så kan det gå mellom 30 og 60 sekundar...Og, skal eg åpne den fila eg bl.a. tok opp hin dagen, med 14 spor, så tek det over 1 minutt å få den fram...( Say no more...). Og, gudane veit kva som vil skje når eg skal leggja inn vokalspor og behandle dei i det samme programmet...HJELP!!!! Er der nokon der ute som har peiling på dette området? Viss ikkje, får eg prøva å sende inn dette emnet i andre fora.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sjekk i task manager (ctrl-alt-del) under ytelse/performance. Sammenligner du de tallene med ring rundt, og det venstre tallet er større enn det høyre tallet, så betyr det at mye av trafikken mellom harddisk og ram faktisk er sidevekslingsfilen (page file). Dette skjer når minnet er "for lite," og løses ved å kjøpe mer minne eller eventuellt raske harddisker i raid. Dersom du holder deg innenfor det du har tildelt av minne (noe jeg ikke tror) er det på tide med ny prosessor.

post-24546-1167952961_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Som Mar1us sier, sjekk task manager og se hvor mye minne/cpu du bruker. Pass også på at du ikke har installert alskens toolbars og andre mer eller mindre lure småprogram som gir deg alt fra værmeldinger til skiftende bakgrunnsbilder og skjermsparere. Sørg også for at du har oppdaterte drivere til all maskinvare (inkl. chipset). En (eller flere) rask(e) disk(er) à la Raptor er heller ikke å forakte uansett hvor mye minne du måtte ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...