Bagge Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ved midnatt ble VC oppdatert med følgende spill: Super Mario Bros. (NES) Motoroader (TGX) Liten oppdatering denne gangen, som er skuffende. Super Mario Bros. er dog et fantastisk spill. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vel, alltids digg med Super Mario. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 hvorfor får vi ikke super mario allstars med en gang? Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Fordi Nintendo heller ser at vi bruker tilsammen 2000 poeng på NES-spillene, enn 800 på et SNES-spill. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Må dessverre vente til i morgen. Akkurat ferdig med en altfor lang runde med Red Steel Om jeg husker riktig vil det "bare" komme 10 VC-spill hver måned fra nå av. Var slik det skulle være fra starten av egentlig. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Savner flere N64 spill... Har nettopp fullført Mario 54 igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Savner flere N64 spill... Har nettopp fullført Mario 54 igjen. 7646106[/snapback] Har drevet på en god del med mario 64 jeg også i det siste, genialt spill som holder seg lenge! Men flere N64-spill har jeg skikkelig lyst på, blir lissom ikke det samme å måtte sitte på emulator som å faktisk eie spillet. Syns de kunne fått ut flere VC-spill til europa før de la seg tilbake på å kun gi ut ti per måned så de har litt større utvalg. Er kommet litt for mange NES-spill for min smak akkurat nå, dog jeg skjønner hvorfor de hiver ut nes først! Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Skikkelig skuffet over at de gir ut Super Mario Bros. Nintendo! Slutt å være kjipe! Gi oss All-Stars! Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Fins det oversikt når de forskjellige spill vil bli lansert? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Super Mario Bros, har venta litt på det All Stars har jeg dog på SNES min, som står godt plassert i reolen med mine andre konsoller, men jeg får ikke samme følelse i Super Mario Bros i All stars som jeg får av den gode gamle klassikeren på NES, og NES har jeg dessverre ikke så i morgen blir det rett inn og kjøpe Super Mario bros. Mario 64 har jeg og på min N64 konsoll, og den får kjørt seg til tider. Rart at jeg til tider bruker mer tid på konsoller som kom for over 10 år siden enn jeg gjør med konsoller som kom for noen få år siden. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Originale SMB1 på NES var bedre enn remaken på SNES. SMB2 og 3, derimot, gjorde seg godt med 16-bitsgrafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå