aalen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei, jeg er for å si det mildt, en komplett idiot med alt som vedrører PC. Og da har jeg, ikke overraskende, støtt på et problem: Det har seg slik at skriften på sidene i internet explorer er veldig stor, og mindre porsjoner av siden vises om gangen i forhold til før. Hva må jeg gjøre for å endre dette? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) En metode: Du trykker på "Ctrl-tasten" og holder den nede, mens du scroller med hjulet på musen. En annen metode: I menuen øverst i IE klikker du på "View" (Vis) og velger "Text size" (tekststørelse) og velger en størelse, der passer deg best. Default er medium (mellemstor). PS. Er vel postet i feil kategori! Kimmer Endret 5. januar 2007 av Kimmer Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Sucke ta! Den musescroll metoden var genial!!! Lenke til kommentar
hnilsen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 og bruker du heller Opera, så vil både teksten og bildene på nettsiden endre størrelse (zoome). Ikke bare teksten, som i iexplorer. (muligens dette funker i siste versjon...??) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå