Frico855 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Jeg er ikke sikker på om jeg er i rett forum, så si fra hvis jeg er på feil plass. Trenger tilbakemeldinger fra dere som har kjøpt og prøvd AceCad DigiMemo A502 digitale notatblokken fra Clas Ohlson. Hvis det finnes andre og/eller bedre produkter av samme slag, si fra. Mer info om DigiMemo her. Selv er (les: under utdanning) jeg takstmann og kommer til å bruke, om ikke en slik, notisblokk av et eller annet slag. På forhånd, takk. Endret 2. februar 2007 av Frico855 Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har sett på denne ja, men syns den er for dyr. Fant noen mindre på eBay til en langt billigere pris. Søk på acecad. Lenke til kommentar
Frico855 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 En liten bump. Vil gjerne ha litt mer feedback. Lenke til kommentar
Frico855 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Det må da være noen som har kjøpt seg denne og kan komme med tilbake meldinger.. eller kjenner noen som har kjøpt seg den. Lenke til kommentar
Frico855 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 OK. Noen som vil kjøpe denne og komme med tilbakemeldinger da Lenke til kommentar
Frico855 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Prøver å bumpe denne her igjen jeg... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Et lite hint. For det første så blir bumpa tråder som regel stengt. For det andre så er det lurt å ha navnet på det du spør etter ett eller annet sted i teksten så søkefunksjonen kan brukes. Ikke bare en link som sier "denne her" Endret 2. februar 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
McFarmer Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Alternativt til denne er en Digital Notepad fra MyNote. Produktene finnes på www.aheinvest.no Fåes også med diktafon og mp3 spiller eller som ren tablet. Lenke til kommentar
eRaIzoR Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Gammel tråd, men livner den litt til igjen siden det snart skjer spennende ting på denne fronten! Sjekk ut . Er allerede lansert i Taiwan, og er fullt mulig å få tak i på ebay. Her har du en heldigital notatblokk med wakom-skjerm! (såvidt jeg har skjønt..) Den virker ihvertfall veldig naturtro å skrive på Noen andre som har skjekket ut denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå