polsen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Skal ha denne tlf asap! Sett fram til 6300, virker som ein smekker liten sak med grei ytelse og funksjonalitet. 8221514[/snapback] Skal også ha denne asap! Helst i går! Min T630 har nå en joystick som virker akkurat 0% av tiden, så jeg får stort sett ikke gjort noe som helst annet enn å svare på innkommende telefoner. J... irriterende. Håper inderlig at 6300'en kommer den 30. mars... Regner med at noen forbarmer seg og poster her når de finner en butikk som har den?! Lenke til kommentar
hobbis Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Skal ha denne tlf asap! Sett fram til 6300, virker som ein smekker liten sak med grei ytelse og funksjonalitet. 8221514[/snapback] Skal også ha denne asap! Helst i går! Min T630 har nå en joystick som virker akkurat 0% av tiden, så jeg får stort sett ikke gjort noe som helst annet enn å svare på innkommende telefoner. J... irriterende. Håper inderlig at 6300'en kommer den 30. mars... Regner med at noen forbarmer seg og poster her når de finner en butikk som har den?! 8225101[/snapback] hei, både psdata og mpx har den ppå lager.. Lenke til kommentar
arne2002 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Nice, er inne endel steder nå ja, har bestilt:D Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Er det firmware update fra mobil eller fra internett på denne eller må du levere inn telefonen til et service verksted for å få gjort dette? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Prøvde å bestille først hos Lefdal sidan dei har gratis frakt, men fekk error i betalingssystemet, samme skjedde hos Elkjøp. Nedtur.. Men trur eg reiser til Elkjøp på mandag, er det samme pris på web som i butikk? Står ikkje "internettpris" eller no.. Lenke til kommentar
polsen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 ... hei, både psdata og mpx har den ppå lager.. 8225530[/snapback] Ja så sannelig! Ser at disse to stedene selger den uten abonnement. Trenger egentlig nytt abonnement også (er ikke bundet av noe per i dag) men burde jeg vente på en slik kombi/kampanje-sak? Eller like greit å kjøpe mobilen og så stå fritt i valg av abonnement? (Tenkte å kanskje velge Telenor Frifiks etter å ha kjøpt ny telefon.) Må si det er litt komplisert å finne ut hva som lønner seg med alle disse abonnementene, for en som ikke følger med i denne bransjen... Lenke til kommentar
I:H Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Prøvde å bestille først hos Lefdal sidan dei har gratis frakt, men fekk error i betalingssystemet, samme skjedde hos Elkjøp. Nedtur.. Men trur eg reiser til Elkjøp på mandag, er det samme pris på web som i butikk? Står ikkje "internettpris" eller no.. 8229564[/snapback] Både Lefdal og Elkjøp opererer med forskjellig nettpris og butikkpris. Du må nok betale noen hundrelapper mer i butikk. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Si meg. Er ikke 6300 en 6131 med annen innpakning? Hadde vært digg hvis skjermen var bedre en 6131. Det er ikke mulig å stille lysstyrken på 6131. Den er vel mørk syntes jeg. W880 har en bedre skjerm. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Si meg. Er ikke 6300 en 6131 med annen innpakning? Hadde vært digg hvis skjermen var bedre en 6131. Det er ikke mulig å stille lysstyrken på 6131. Den er vel mørk syntes jeg. W880 har en bedre skjerm. 8240810[/snapback] Er i hvert fall samme skjerm som sitter i de to. Og de tekniske spesifikasjonene er nogenlunde det samme. Så det står vel på om du liker metal og candy eller klapp telefon. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Da har jeg kjøpt 6300, og det var som jeg ventet. En 6131 i ny innpakning. Når jeg sammenligner skjermen med W880 så er faktisk skjermen til 6300 hakket dårligere. Den er mørkere og viser ikke detaljer like bra som W880. At Nokia har valgt å fjerne brukerens mulighet til å justere skjermen er helt utrolig. Telefonen føles veldig solid og vekten forsterker det gode inntrykket, Hvorfor noen velger 8800 sirocco til 7000,- er bare helt utrolig. Telefonen er også mindre enn hva jeg hadde trodd. Den er like høy som W880 men smalere og litt tykkere. Alt i alt en meget bra telefon. Skulle ønske den taklet animerte wallpapers som W880. Får bare beskjeden om at innholdet støttes ikke. Jeg skal prøve å legge det inn på minnekortet å se om det går da. Lenke til kommentar
arne2002 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Da har jeg kjøpt 6300, og det var som jeg ventet. En 6131 i ny innpakning. Når jeg sammenligner skjermen med W880 så er faktisk skjermen til 6300 hakket dårligere. 8247048[/snapback] Ganske godt gjort å klage på skjermen, alle andre roser den av en eller annen grunn opp i skyene. Forøvrig koster w880 rundt 4000 kr. Du får 6300 for halve prisen med større skjerm som viser flere farger. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hvis du tar deg tid til å lese hva jeg skriver en gang til så KLAGER jeg ikke på skjermen. Jeg KONSTATERER at skjermen til W880 er bedre. Og ja, prisen er gunstig og Nokia 6300 er ett knallkjøp til 2200,-. Noe annet har jeg ikke sagt. Spesifikasjonene er bedre på 6300 men muligheten til å stille blant annet lysstyrke er frværende på 6300. Dette betyr at W880 med 100% gir bedre kontraster og detaljskarphet. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Helt enig i at det blir feil å sammenligne med mobiler som er dobbelt så dyre, Arne. Man snakker naturligvis om to forskjellige kundesegment her. Vi har både Nokia 6233 og Nokia 6131 i familien og så langt jeg har klart å finne ut så er Nokia 6300 satt sammen av det beste av de to førstnevnte, bare i en enda mer elegant innpakning. Størrelsen på mobilen og skjermen er jo to av de vikigste egenskapene og her syns jeg Nokia har valgt riktig. Og jeg kommer IKKE til å savne 3G! Lenke til kommentar
arne2002 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har fått min nå;D Fin sak, og Opera Mini ser helt sinnsykt bra ut på den. Dessverre har de lagt inn Opera Mini 2.0, rakk vel ikke 3.0 før den kom, så jeg lastet ned 3.0 isteden. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har fått min nå;D Fin sak, og Opera Mini ser helt sinnsykt bra ut på den. Dessverre har de lagt inn Opera Mini 2.0, rakk vel ikke 3.0 før den kom, så jeg lastet ned 3.0 isteden. 8250590[/snapback] Hehe kan godt tenke meg å surfe med Opera Mini på denne skjermen er konge! Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 På tide å få denne inn under "Åpen diskusjon" snart? Er det noen av dere som har kjøpt den som har noe informasjon om batterilevetid? Har lagt merke til at 6131 har litt kortere levetid enn 6233 og har tenkt at det muligens er pga den rå skjermen? Lenke til kommentar
polsen Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 På tide å få denne inn under "Åpen diskusjon" snart? Er det noen av dere som har kjøpt den som har noe informasjon om batterilevetid? Har lagt merke til at 6131 har litt kortere levetid enn 6233 og har tenkt at det muligens er pga den rå skjermen? 8256456[/snapback] Har hatt denne tre dager nå, og er ganske fornøyd. Vanskelig å si noe fornuftig om batterilevetid uten mer vitenskaplig undersøkelse, men mavefølelsen sier meg at den ikke er spesielt bra. Har snakket litt over en times tid, og selvsagt bladd veldig mye i menyer og slikt, testet ut ting. Likevel er batterisymbolet nå på halv. (Har bare ladet en gang.) Tror en times lang samtale i går slukte en del strøm... Nå synes jeg standby tid er viktigst, så for meg er det helt ok... foreløpig... Forøvrig litt uvant med så flate taster, må være presis ved teksting! btw., er det noen som vet om noe sted man kan laste ned spill til denne? Kunne tenke meg tetris og golf, eller noe sånt... men er skeptisk til å google meg frem til en eller annen luguber virusinfisert site... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har hatt denne tre dager nå, og er ganske fornøyd. Vanskelig å si noe fornuftig om batterilevetid uten mer vitenskaplig undersøkelse, men mavefølelsen sier meg at den ikke er spesielt bra. Har snakket litt over en times tid, og selvsagt bladd veldig mye i menyer og slikt, testet ut ting. Likevel er batterisymbolet nå på halv. (Har bare ladet en gang.) Tror en times lang samtale i går slukte en del strøm... Nå synes jeg standby tid er viktigst, så for meg er det helt ok... foreløpig... Forøvrig litt uvant med så flate taster, må være presis ved teksting! 8276273[/snapback] Du må huske på at telefonen batteri trenger litt tid å komme seg når det er nytt. Du må vel regne med 6-7 oppladinger før det når sin beste kapasitet. Ellers liker jeg veldig godt tastene, nummertastene er kanskje litt vell flate, men treffer alltid riktig. Moderator: Kunne du ha flyttet denne til "åpen diskusjon" ? Eventuelt byttet navn på tråden også? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hatt min ein dag, må sei eg er veldig nøgd so far. Var eit helvete å få opp batteridekselet første gong. Lurer på om eg skal kjøpe svart deksel, ser dei har på ebay. Lenke til kommentar
Demannu Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei Har litt problemer med min nye 6300. Her er problemet forklart (trykk tekst) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå