hemi-cuda Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ja er det flere som gleder seg til Simpsons sesong 9 kommer på dvd? Det gjør jeg, samler og har alle andre sesongene som er ute til nå både de vanelige boksene og limited edition. Flere som digger simpsons og har alle dvd`ene? Lurer på om den kommer på dvd i slutten av februar? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Etter hva jeg vet kommer sesong 9 ut i Norge i slutten av mars. Sone 1 utgaven har allerede vært ute en måneds tid (og ja, jeg har den så klart ). Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) venter på sesong 18 her Endret 4. januar 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Fikk den rundt jul fra min kjære søster som kom tilbake ifra 1 års opphold i Florida så den har jeg ja. Har alle andre og, men ikke så mange i limited edition packacking, da jeg ikke bryr meg noe særlig om det. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Ja er det flere som gleder seg til Simpsons sesong 9 kommer på dvd?Det gjør jeg, samler og har alle andre sesongene som er ute til nå både de vanelige boksene og limited edition. Flere som digger simpsons og har alle dvd`ene? Lurer på om den kommer på dvd i slutten av februar? 7645678[/snapback] Venter på den, ja.. Tror kanskje jeg venter til den går litt ned i pris.. Men elkjøp kjører sikkert 349 kr med denne også Må ha Lisa-hodet Boksen(e) kommer for øvrig til England 29/01.. Kommer vel hit noen måneder etter.. Endret 4. januar 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 jeg hadde alle sesongene av både Simpsons og Futurama men ble de stjel i sommer så nå har jeg bare sesong 2 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 jeg hadde alle sesongene av både Simpsons og Futurama men ble de stjel i sommer så nå har jeg bare sesong 2 7653806[/snapback] Den er kip Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 men vi har da en engen del på forumet for serier har vi da ikke Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Flyttes fra Diskusjon.no > Kultur > Film til Diskusjon.no > Kultur > TV-serier og programmer. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg gleder meg absolutt, skal kjøpe meg sesong 1 og 4 i løpet av uken og da har jeg alle som har kommet ut. Når jeg får tak i sesong 1 har jeg også tenkt til å begynne å se alle episodene i rekkefølge Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 jeg husker alle episodene alt for godt, så hver gang jeg kjøper en av sesongene på dvd ser jeg på alle episodene med komentator spor. har sesong 1-8 og har aldri sett på den siden jeg kjøpte dem. jeg ler faktisk mer hvis jeg kommer på noe morsomt fra en episode mens jeg er ute å går en tur. da ser folk rart på meg, men når jeg ser samme vits på tv'n ler jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå