Gå til innhold

Lønner det seg i det hele tatt å kjøpe en P3 Bærbar mer?


erikstein

Anbefalte innlegg

Sitter og snuser på en bærbar som skal kunne gjøre noen enkle ting:

 

1. kjøre wc3

2. DivX

3. Internett/irc

4. Høre på musikk

5. Spille av DVD

6. Skrive dokumenter etc.

 

Altså, ingen spesielt tunge ting (utenom wc3). Så da tenkte jeg, brukt P3 burde jo være billig nå...men de er jo ofte DYRERE enn en ny p4 bærbar..hvorfor det? Er det en spesiell grunn egentlig?

 

Ser etter en maskin i 10000,- klassen +/gjerne minus :smile: som kan brukes. Noen bedrifter som selger brukte bærbare?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan evt ta deg en tur på qxl og finne deg en p3 1ghz med 256 ram og evt litt annet snacks som du trenger.

 

Kjøpte en compaq p3-800 og sikfta harddisk til en 40gb så nå manlger jeg bare litt minne så er maskinen helt ypperlig til min bruk. Var med dvd, men ingen cd-brenner, men det har jeg uansett på den stasjonære så ikke noe stort savn foreløpig.

Lenke til kommentar

Så det kommer snart ny p3? hmm...

 

Ser at noen på qxl har lagt ut en Dell Inspiron 8000 med en p3 900mhz etc. Skal ha 9000,- for den.

 

Kan jo få en P4 1,7ghz-M til 11000,-...dog ikke 1600x1200 i oppløsning eller dvd, men den er jo mye raskere enn P3 maskina på alle måter :smile:

 

Så egentlig så lønner det seg å handle noe som koster 1000,- mer, for så å få dobbelt ytelse omtrent? Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...