Gå til innhold

hvordan er disse eltax høytalerene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

generellt sett ikke så imponert over eltax, men aldri hørt disse. ikke hørt om de heller... kan tyde på at det er "high-end" serien til eltax eller? :tease:

men personlig så tror jeg nok du finner mange andre bedre alternativer i den prisklassen der. Legg merke til at danske nettsteder oppererer med stykkpris på høyttalere og ikke par pris som her til lands.. så er ikke så mye dyrere å bestille fra norge.

for 4-5000,- så har du endel ok fronthøyttalere og velge i..

Lenke til kommentar
generellt sett ikke så imponert over eltax, men aldri hørt disse. ikke hørt om de heller... kan tyde på at det er "high-end" serien til eltax eller? :tease:

men personlig så tror jeg nok du finner mange andre bedre alternativer i den prisklassen der. Legg merke til at danske nettsteder oppererer med stykkpris på høyttalere og ikke par pris som her til lands.. så er ikke så mye dyrere å bestille fra norge.

for 4-5000,- så har du endel ok fronthøyttalere og velge i..

7645772[/snapback]

åja pokker det er pr stk pris hahaha :!: jaujau

Lenke til kommentar
hmm den siden slipper du porto :)  men blir nokk ikke Eltax neste gang :p

7648591[/snapback]

Du er ikke fornøyd med Eltax nei?

Det var vel ikke en overaskelse :p

7652222[/snapback]

neineinei, er stor fornøyd jeg med det jeg har nå Eltax viper(er ikke noe kraft pulgg høyttaler, tynne tub formet/surround) men jeg vil har litt mer "ekte høytalere nå" å da gadd jeg ikke bruke 8000K på eltax bak fornt og center :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...