Bendorama Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 ja altså har sett på noen Eltax høytalere, front, senter og bak, men jeg lurer på om disse høytalerene er noe tess? http://www.cableman.dk/product.asp?product=178&sub=0&page=2 http://www.cableman.dk/product.asp?product=180&sub=0&page=2 http://www.cableman.dk/product.asp?product=180&sub=0&page=2 takk. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 generellt sett ikke så imponert over eltax, men aldri hørt disse. ikke hørt om de heller... kan tyde på at det er "high-end" serien til eltax eller? men personlig så tror jeg nok du finner mange andre bedre alternativer i den prisklassen der. Legg merke til at danske nettsteder oppererer med stykkpris på høyttalere og ikke par pris som her til lands.. så er ikke så mye dyrere å bestille fra norge. for 4-5000,- så har du endel ok fronthøyttalere og velge i.. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 generellt sett ikke så imponert over eltax, men aldri hørt disse. ikke hørt om de heller... kan tyde på at det er "high-end" serien til eltax eller? men personlig så tror jeg nok du finner mange andre bedre alternativer i den prisklassen der. Legg merke til at danske nettsteder oppererer med stykkpris på høyttalere og ikke par pris som her til lands.. så er ikke så mye dyrere å bestille fra norge. for 4-5000,- så har du endel ok fronthøyttalere og velge i.. 7645772[/snapback] åja pokker det er pr stk pris hahaha :!: jaujau Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har ikke hørt de du linker til, men til de prisene kan du jo få ganske ok høyttalere i Norge og da slipper du toll også Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Har ikke hørt de du linker til, men til de prisene kan du jo få ganske ok høyttalere i Norge og da slipper du toll også 7647739[/snapback] hmm den siden slipper du porto men blir nokk ikke Eltax neste gang Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 hmm den siden slipper du porto men blir nokk ikke Eltax neste gang 7648591[/snapback] Du er ikke fornøyd med Eltax nei? Det var vel ikke en overaskelse Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 hmm den siden slipper du porto men blir nokk ikke Eltax neste gang 7648591[/snapback] Du er ikke fornøyd med Eltax nei? Det var vel ikke en overaskelse 7652222[/snapback] neineinei, er stor fornøyd jeg med det jeg har nå Eltax viper(er ikke noe kraft pulgg høyttaler, tynne tub formet/surround) men jeg vil har litt mer "ekte høytalere nå" å da gadd jeg ikke bruke 8000K på eltax bak fornt og center Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå