nree Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Løst: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7665450 Spørsmål: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Blir aldri klok på IE, og nå har det skjedd igjen.. Sitter her å prøver frem og tilbake men ingenting ser ut til å hjelpe, så nå håper jeg noen vet råd her. #1 er en div til venstre #2 skal være på linje med #1, men kommer isteden under. Har satt width på #1 osv, men hjelper ikke.. Siden skal ikke bli publisert enda, derfor håper jeg noen enten vet råd og/eller vil mota link på pm. - Nils Endret 7. januar 2007 av goggen90 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det hjelper og ha en ekstra div element som holder disse 2 boksene sammen og floate disse boksene. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det jeg gjør er no à la: #1 { float: left; } #2 { width: *bredde max* - *bredde på #1* - *litt til bare for sikkerhetsskyld*; margin-left: *bredde på #1*; } Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Det hjelper og ha en ekstra div element som holder disse 2 boksene sammen og floate disse boksene. 7645533[/snapback] Har en div rundt Skal snakke litt med Ståle på msn.. Kom gjerne med flere tips Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Noen som har noen kjempe smarte tips å komme med? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 det hjelper litt vist du legger ut koden din så vi kan se hva du har gjort feil Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 float den andre boksen og da! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) float den andre boksen og da! 7664064[/snapback] ...og pass på at breidda på eitt av dei to elementa ikkje fører til at element1+element2 er meir enn breidda til foreldreelementet. Endret 7. januar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 float funket ikke, ble akkuratt det samme.. Bredden på 1+2 er under "foreldreelementet"... Siden er ikke publisert enda, derfor kan jeg ikke gi ut link, heller ikke koden, men skal sende en link på pm til de som er villige til å hjelpe Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 float funket ikke, ble akkuratt det samme..Bredden på 1+2 er under "foreldreelementet"... Siden er ikke publisert enda, derfor kan jeg ikke gi ut link, heller ikke koden, men skal sende en link på pm til de som er villige til å hjelpe 7664515[/snapback] Breidda eller totalbreidda? Du veit at margin/padding må regnast med? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har du du float: left; på begge boksene? Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Når jeg setter width på container aka foreldreelementet til f.eks 2000px er det fremdeles samme problem i IE, men ikke i firefox eller opera, så jeg tviler på at det er den som gjør det.. Endret 7. januar 2007 av goggen90 Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvis du sier breddene du har tenkt å bruke og paddingen er det enklere for oss å skrive de kodene du trenger nøyaktig! Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Har du du float: left; på begge boksene? 7665398[/snapback] Aha.. hadde ikke float på venstre div.. tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå