Gjest Guest Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg er litt forelsket, men tør ikke å spørre den utvalgte om noe i frykt for at hun alt har en type, noen tips om hvordan jeg kan spørre om dette? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Spør hva hun fikk i julegave av typen sin Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ekke så vansklig : Driver du med noen ? If not, prater vi middag og senere køya ? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 FirstPrice... Snakker vi om å skyte oss selv i foten for så å stille opp i 100-meter sprint for menn? Den beste løsningen er bare å ta kontakt og være sosial, hvis det er noen du ikke kjenner i fra før. Hvis hun sier hun har type, så betyr det nødvendigvis ikke at hun har det, men at hun bare ikke er klar for å "dra det videre". Gjør som Juliess foreslo, eller noe lignende. Det letteste er jo bare å spørre henne rett ut, men det krever at du har god selvtillit og ikke er nervøs eller noe som gjør at hun tror at du "prøver" deg på henne. Da er løpet så godt som kjørt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen planer for helgen da, henge med kjærsten..? Vips.. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Spørre andre? Sjekke msn nick? Sjekke om hu har giftering? Er da ikke vanskelig å finne ut slik Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Slik: "Er du singel?" - i mine dager spurte jeg bare rett ut. Ingenting gale i det. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Syns også det virker lettest å spørre rett ut. Eller så kan du jo bare la være å spørre og heller vente litt, om du snakker med hun så må hun jo nevne at hun har type en eller annen gang. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Må være mye bedre å bare spørre: "har du kjæreste?" Værste jeg vet er sånn: "går med kjærligheten da?", "klar for meg snart?", etc Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Vær sosial med henne. Spør om dere skal treffes en dag. Kanskje hun sier: jeg kan ikke ,skal være med typen, elns. Den som intet våger, intet vinner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Værste jeg vet er sånn: "går med kjærligheten da?" 7647794[/snapback] Hva bruker jenter å mene når du sier det? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Enkleste måten er å se etter en forlovelsesring eller giftering. Den vanskeligste måten er å finne ut om hun er mottakelig for flørt og diverse, men noen er mottakelig uansett om dem har type, så her gjelder det å "synse rett", som bestemor kaller det. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Værste jeg vet er sånn: "går med kjærligheten da?" 7647794[/snapback] Hva bruker jenter å mene når du sier det? 7648950[/snapback] Hvordan det går, vel? Om du er singel etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå