Rambol Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei. Sitter og spiller med en simpel mus og har nå lyst på en med programerbare knapper samt at den ligger godt i hånda. Finnes mange artige utgaver der ute, men de fleste ser ut til å være utformet for høyrehendte....finnes det gamermus som kan anbefales til oss som bruker venstrehånda eller som er en god uni-hånd utgave? Jeg spiller for det meste Black Hawk Down samt Joint Operations, noen som vet om det er mulighet for å benytte seg av programerbare knapper i disse spillene? Hvis ikke vil det kanskje være bortkastet å kjøpe ny mus. Kjøpte en gamepad, men den fikk jeg ikke til å bruke i spillet.... Tips mottas med takk Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) razor copperhead er fantastisk. alle knappene kan bli programmert, og den passer likt for begge hender. link til herligheten :-) Endret 5. januar 2007 av pink panther Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Razer sine mus anbefales absolutt, og som sagt fungere de likt til begge hender. Er venstrehendt selv, men aldri brukt musa med venstrehanda.. Nysgjerrig på det, hehe. Alltid brukt venstre, eller? Må jo egentlig være bedre når man er venstrehendt.. Hmm Lenke til kommentar
hiper Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 jepp razer copperhead eier for venstrehendte Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Razer musene skal være bra for venstrehendte. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 DimondBack er værtfall for venstrehendte. I driverene kan du definere det selv om du er venstre/høyre hendt. Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Ok, takker for tilbakemeldingene. Regner da med at jeg kjøper meg en Razor Copperhead i og med at dere er fornøyd med den. Er kr 494 det billigste man kan få den til nå eller har dere andre gode tips om hvor jeg bør kjøpe den? Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hvis du ikke vil ha horelys o.l kan du gå for Logitech G3 laser. Samme om du bruker venstre eller høyre hånd på den.. helt plain. Eneste er at hvis du har litt store hender, vil du lett komme borti sideknappene. Disse kan disables. I Logitech setpoint kan du spesialtilpasse musen til forskjellige spill med profiler.. "If you are left handed, you know the trouble of finding a suitable gaming mouse. Logitech tries to mend that problem with their G3, an ambidextrous solution. Does it deliver the goods as well as the MX 510 and G5 though?" Review: http://techgage.com/article/logitech_g3_laser_mouse NB! Copperhead'ene har en tendens til å koble ut.. har lest det noen steder når jeg jaktet på ny mus selv.. Endret 6. januar 2007 av Vasily Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Ok. Den musa så jo bra ut den også. Eneste som så litt merkelig ut og som du også kommenterte var at man kommer borti knappene dersom man har store hender. Grunnen til at jeg ønsker ny mus er jo da at jeg ønsker flere knapper og jeg ønsker jo da ikke å disable disse så det kan jo da bli problemet med denne musa. Enig i at lyset på den Razor-musa ser litt ut, er dette noe man kan skru av, og er det distraherende når man spiller i mørket? Ettersom den er anbefalt så er den sikkert grei nok til mitt bruk. Jeg vet forresten ikke om det er mulighet for å benytte disse ekstraknappene i BHD eller JO, noen som vet om det er mulig? Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Men det er en vanesak.. ikke ofte jeg er borti dem nå for å si det slik.. Du kan ikke skru av lystet på copperhead tror jeg Sjekk her: http://www.csasquad.com/showthread.php?p=139082 G5 musa er ikke bra for venstrehendte, den har spes form som passer høyrehendte.. Endret 6. januar 2007 av Vasily Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Ok, takk igjen, får ta en vurdering på det, se om det er en butikk som har begge to så kan jeg teste de før jeg handler. Hvordan er det med musematter, er det voldsom stor forskjell på disse eller er det hipp som happ? Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ikke dumt å kjenne på den i butikken først nei.. Nå er ikke jeg noen stor gamer, så jeg bruker ikke musmatte i det hele tatt.. Har den rett på et glatt skrivebord. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 MX 518 eller G5 er bra for venstrehendte! Neida.. Razer er nok den beste musa du får, som funker på begge hender Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hatt en del Razer, bruker bare de. Aldri vært borti at de har slått seg av, eller at jeg har blitt distrahert av det pene blå lyset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå