Hitman2k Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei folkens Plusslig nå etter en stund har maskinen min begynt å henge seg opp. Når jeg ikke driver på maskinen si det går en 30 min eller noe. Så henger den seg opp. Musa og tastaturet henger seg opp eller hele maskinen da¨. . Men etter jeg restrater maskina så funker den fint igen. Men etter en stund når jeg ikke driver på med maskina henge den seg opp igen det har holdt på en stund med det nå at den driver på sånn. hva kan feilen være? Har ikke no støv eller noe i den nå heler. Har tømt den for støv osv...Har heler ikke no virus på maskina. takk for alle svar Lenke til kommentar
RyGi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har du sjekket instillingene for energialternativ? Hvis det står innstilt at hdd skal stenges av etter en viss tid så hender det at pcn henger seg av den grunn Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Har du sjekket instillingene for energialternativ? Hvis det står innstilt at hdd skal stenges av etter en viss tid så hender det at pcn henger seg av den grunn 7648311[/snapback] Ja hvor er det di instillingene står hen ? Er ikke helt sånn super på data .... Endret 5. januar 2007 av Hitman2k Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Inne i kontrollpanel er det i den klassiske visningen et ikon som heter "strømalternaltiver", dobbeltklikk på det, så kommer det opp på første siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå