Deneb Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 I episode 10 så er hele skolen samlet i gymsalen - og skolekorpset spiller en utrolig rå sang - nemlig gary glitter rock and roll. Noen som har versjonen som blir spilt i serien? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hva synes så folket om første episode i sesong 2? Jeg mener det var en helt ok episode, langt ifra toppnivå så får håpe det blir litt bedre etterhvert. Det var veldig lite fokus på fotballen i første episode, jeg håper ikke det blir en vedvarende tendens, men jeg frykter at det blir mindre vektlegging på fotballen denne sesongen. Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vil ha mer Football! Men denne episoden var jo lagt til pre-season, så er kanskje ikke så rart at det scorter litt på Football-innholdet Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er jo klart at siden handlingen foregikk i pre-season så blir det begrenset med hvor mye de kan vise. Likevel frykter jeg at det kan bli mindre av det denne sesonge, det pleier ofte å være slik i andre lignende serier også. Som for eksempel One Tree Hill. Første sesong inneholdt en god del mere basketball enn sesong 2 og 3 så vidt jeg husker, mens det tok seg noe opp igjen i sesong 4. Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Mhm, men satser på at de kjenner publikumet sitt! Noe som kan bli et problem for serien er at den er lagt til en Fredag, da football-fans i USA tradisjonelt nettopp er på en high-school match.. Menmen kan jo være at de vinkler den litt bort fra footballen for å være spiselig for et større publikum Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 lattis bra episode, fyfaen kvalitetsdrama. Friday Night Lights er så sinnsjukt bra fortiden, Regan OG lyla de passer så bra sammen. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 fyfaen for en vill episode, scenen hvor jason hoppa utafor. FYFAEN så bra, drit kul episode. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jepp, FNL er tilbake. De to siste episodene har vært veldig bra synes jeg. Kan nesten ikke vente til neste lørdag. :S Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jepp, FNL er tilbake. De to siste episodene har vært veldig bra synes jeg. Kan nesten ikke vente til neste lørdag. :S Kommer det ikke ny episode denne uka? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nope, må nok vente til neste. Er vel Thanksgiving som har skylda. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nope, må nok vente til neste. Er vel Thanksgiving som har skylda. Er nok redd det er pga streiken blant manusforfatterne i USA :/ Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er det ikke, neste episode er "schedula" den. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er det ikke, neste episode er "schedula" den. YES! Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvor ble det av ukens episode? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvor ble det av ukens episode? neste episode kommer ikke før 4 januar:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå