Gå til innhold

Friday Night Lights sesong2 usa

Anbefalte innlegg

8928412[/snapback]

Hjelper lite at jeg syns sport er så kjedelig at jeg får lyst til å kjøre hodet i veggen vher gang det kommer på tv.  ;)

8932461[/snapback]

Vel, da blir det kanskje noe annet.. :D Hvis jeg skal nevne noe negativt om serien (fysj) blir det vel at jeg syns de ber litt vel mye :!: Høhø.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
i episode 1 når dem e på sykehuset å hele laget sitt å vente, og noen skrik, så e det en stemme i bakgrunn som prate om livet og kor sårt det e.. noen som fikk med sæ ka det  var han sa?

8932558[/snapback]

Kan det være... "Give all of us gathered here tonight the strength to remember that life is so very fragile. We are all vulnerable. And we will all, at some point in our lives... fall."?

Lenke til kommentar
i episode 1 når dem e på sykehuset å hele laget sitt å vente, og noen skrik, så e det en stemme i bakgrunn som prate om livet og kor sårt det e.. noen som fikk med sæ ka det  var han sa?

8932558[/snapback]

Kan det være... "Give all of us gathered here tonight the strength to remember that life is so very fragile. We are all vulnerable. And we will all, at some point in our lives... fall."?

8932594[/snapback]

takker der var den <3<3

Lenke til kommentar

Serien kan minne litt om OTH, men jeg vil si at den bygger mere rundt idretten i fokus, i dette tilfellet amerikansk fotball. At det lokale laget har stor betydning for samfunnet og folket rundt osv.

Det er så klart kjærlighetshistorier og andre problemer som oppstår utenfor fotballarenaen også, det er jo tross alt en dramaserie.

Men liker du OTH er det stor sannsynlighet for at du også liker FNL.

Endret av Zephyros
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Er denne serien sånn som One Tree Hill? Bare med Fotball i stede? Frister veldig å starte å se på denne serien.

8936916[/snapback]

Vel, det er en dramaserie, så visse likheter er det nødvendigvis.

Nå skal jeg ikke påsta å ha fulgt One Tree Hill veldig mye, men personlig syns jeg denne serien er flere hakk bedre. Spesielt syns jeg det er forfriskende å se en amerikansk dramaserie om ungdommer som faktisk ikke fokuserer på sex.

Hvis du er i tvil om hvorvidt du burde begynne å se på denne serien så har du ihvertfall min anbefaling.

Ps: TVs feteste stemme tilhører for øyblikket Zach Gilford, som spiller Matt Saracen.

Edit - Jahaja, ser nå at quotet post er en måned gammel og ikke fra idag slik jeg trodde, lett å gå i surr, gitt. Uansett, bra serie, ikke gå glipp av denne!

Endret av jossda
Lenke til kommentar
Ps: TVs feteste stemme tilhører for øyblikket Zach Gilford, som spiller Matt Saracen.

9131695[/snapback]

Så utrolig enig! :D

Syns ikke den kan sammenlignes for mye med OTH, da Friday Night Lights er mye mer realistisk. (Om man kan si det om en tv-serie) Men visse likheter finnes det vel som sagt. ;)

Lenke til kommentar

Lastet ned til episode 7 og liker serien veldig godt, spesielt siden jeg skal flytte til USA om en måned. Men finner rett og slett ikke resten av episodene. Noen som vet hvor mange som er sendt på TV eller kan sende en PM med link til en *host torre...?

Lenke til kommentar

Fantastisk serie, tror jeg vil rangere den blandt mine topp 3. Selv om den kanskje er veldig "amerikansk" og klisje fylt synes jeg det fungerer utmerket!

Så vilt med tøffe karakter, utenom kanskje Lyla og Tyra som er litt irriterende siden de er så sure og bitre. Ja jo det å kysse en annen jente er jo likestilt som å ligge med bestevennen(Jada det er ikke så enkelt men argh)

Gelder meg til sesong 2!

Lenke til kommentar
Gelder meg til sesong 2!

9144966[/snapback]

Kommer det en ny sesong? Hører noen rykter om at hele serien skulle tas ned pga dårlige seertall. Vet ikke om det stemmer, men det er jo ikke uvanlig at kritikeroste serier mangler publikum. Regner med at amerikanerne ikke likte måten serien er filmet på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

frister veldig og starte å se på denne serien :) men det som stopper meg er at jeg holder på å se desperate housewives for tiden , er kommet til sesong 2 episode 15 :p

så kansje jeg starter å se på denne når jeg er ferdig med desperate housewives :)

one tree hill er en av mine favoritt serier of all times! så om denne serien er nogen unde lik så bør jeg ta en titt :)

desperate housewives er grei serie btw , ikke en slik jeg er totaly hekta på som jeg var med 1 3 hill :)

Lenke til kommentar
Vet noen om det blir noe sesong 2 på denne serien?  :blush:

Det hadde i vertfall vært fett  :)

9205979[/snapback]

om du leser 2 innlegg opp så har en skrevet : kommer nok ny sesong, 22 episoder er bestilt.

Eonline

9206111[/snapback]

hmm.. fikk ikke det med meg !

Når kommer de ut ?

Endret av exzibho
Lenke til kommentar

9205979[/snapback]

om du leser 2 innlegg opp så har en skrevet : kommer nok ny sesong, 22 episoder er bestilt.

Eonline

9206111[/snapback]

Når kommer de ut ?

9206194[/snapback]

Oct/05/2007 blir første episode av friday night lights sesong 2 sendt i USA

kilde : www.tvrage.com

Lenke til kommentar

9205979[/snapback]

Eonline

9206111[/snapback]

Når kommer de ut ?

9206194[/snapback]

Oct/05/2007 blir første episode av friday night lights sesong 2 sendt i USA

kilde : www.tvrage.com

9206345[/snapback]

Nice..

Takk for hjelpen M8. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

jau, i morgen skjer det. endra topic til sesong2. sånn at de som følger med på tvnorge sine sendinger har en warning før de leser denna tråden. Ser fram til morgendagens episode, blir spennede og se hva som skjer med treneren når han kommer tilbake. Får han en varmvelkomst eller ikke ,)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...