hinduuu Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) " Eric Taylor, a first-time high school football coach, finds himself helming a stellar team that has a real chance to make it to the top. The stakes are high, the reward is sweet, and the pressure is immense. Can Eric take his boys all the way while keeping their morale and morality intact? " Airs Next: NBC at Tuesday 8:00 PM (60 min.) Status: New Series Premiered: October 3, 2006 Show Category: Drama En serie jeg har fulgt med på, og må si at det virkelig er en bra serie. Handler om Amerikansk fotball. Jeg har aldri likt fotball, men når kampene går i serien så blir jeg virkelig spent i kroppen. Serien fokuserer ikke alt for mye på fotballen heller, mye drama rundt karrakterne i serien og livet dems. Anbefaler dere og ta en titt Selv om dere hater fotball sånn som meg så lover jeg dere at serien er verdt tiden Endret 5. oktober 2007 av GullApE Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Hmm har sett filmen som denne serien bygger videre på og filmen er helt ok, ikke noe spess. Men kanskje serien er bedre enn filmen? Hvem vet... Endret 5. januar 2007 av SBS Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jepp har sett episodene som har vært til nå. Fin serie å bruke tid på. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Dette er en kjempe flott serie En av mine favoritter. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 oh, sesong finale i dag ;D gleder meg sinnsjukt til og se fotball finalen. Håper panters vinner Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 ah du ser på så mye bra gullape ;D jeg så filmen for en ukes tid siden den var veldig bra syntes jeg! bygger serien på det samme? skal ta en titt på denne serien ja virker veldig bra! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 har ikke sett filmen så kan ikke si det 100% sikkert men jeg trur ikke filmen har noe med serien og gjøre. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 dæven var en bra episode, den fotball kampen i state championship fikk meg til og fryse. fy faen så spennende den var Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 hehe har alle episodene i sesong 1 nå skal nok se et par i helga i tillegg til wildfire btw se pm jeg har sendt deg gullape Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Skal se de to siste episodene iløpet av helga! Herlig serie Serien har ikke noen direkte sammenheng med Filmen, men begge er bygget på en bok skrevet av H. G. Bissinger som fulgte Odessa High School Football team i en sesong. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Gode nyheter ;D I just heard exclusively from inside sources that Friday Night Lights just received an official 22-episode order for next season! Halle-freaking-lujah! As you fans know very well, this addictive Texas-football drama has been on-the-bubble for the past few months, waiting to receive the official word that it will return for a second season. kilde her Nå ble i værtfall jeg glad ;D blir spennende og se hva som skjer i s2 ;D Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Gode nyheter! Men håper virkelig ikke at Street tar over som HC, blir bare for urealistisk Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 serien starter på tvnorge snart ;D Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) serien starter på tvnorge snart ;D 8859851[/snapback] nice kommet noen dato ?? hmm skal jeg se denne serien på pcn eller på tvnorge hehe har alle klar på pcn men problemet med alle "nye" serier for meg er faktisk å starte på dem og leve meg inn i den husker oc og one tree hill tok meg på sjarm med 2-3 episoder og etter det hadde jeg sett alle sesongene på relativt kort tid Endret 14. juni 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Gleder meg til sesong 2. Blir spennende å se hva som skjer med Coach Taylor, om han kommer tilbake eller ei. Lenke til kommentar
Piken med sviket Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Så akkurat reklamen på TvNorge. Starter onsdag 19.55. Har sett hele serien fra før, men kommer til å se den på tv av og til. Jeg syns den er kjempebra, mye mer realistisk enn mange andre serier. Elsker fargene, musikken og stemningen som blir brukt. Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Deilig serie ja! Litt pirkemode: Bilde i førstepost er fra filmen "Friday Night Lights", dette er kanskje bedre å bruke her: Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Så første episode på TvNorge her om dagen. Fenget meg ikke speielt, så jeg tviler på at jeg kommer til å følge med på den. Lenke til kommentar
Piken med sviket Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Så første episode på TvNorge her om dagen. Fenget meg ikke speielt, så jeg tviler på at jeg kommer til å følge med på den. 8928342[/snapback] Så den har allerede startet? Hm, jeg er treg. Vet om flere som ikke syns den første episoden var særlig bra, men jeg syns serien tar seg litt opp Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Så første episode på TvNorge her om dagen. Fenget meg ikke speielt, så jeg tviler på at jeg kommer til å følge med på den. 8928342[/snapback] Så den har allerede startet? Hm, jeg er treg. Vet om flere som ikke syns den første episoden var særlig bra, men jeg syns serien tar seg litt opp 8928412[/snapback] Hjelper lite at jeg syns sport er så kjedelig at jeg får lyst til å kjøre hodet i veggen vher gang det kommer på tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå