Gå til innhold

Friday Night Lights sesong2 usa

Anbefalte innlegg

friday-night-lights-poster-0.jpg

" Eric Taylor, a first-time high school football coach, finds himself helming a stellar team that has a real chance to make it to the top.

The stakes are high, the reward is sweet, and the pressure is immense.

Can Eric take his boys all the way while keeping their morale and morality intact? "

Airs Next: NBC at Tuesday 8:00 PM (60 min.)

Status: New Series Premiered: October 3, 2006

Show Category: Drama

En serie jeg har fulgt med på, og må si at det virkelig er en bra serie.

Handler om Amerikansk fotball. Jeg har aldri likt fotball, men når kampene går i serien så blir jeg virkelig spent i kroppen.

Serien fokuserer ikke alt for mye på fotballen heller, mye drama rundt karrakterne i serien og livet dems. Anbefaler dere og ta en titt ;)

Selv om dere hater fotball sånn som meg så lover jeg dere at serien er verdt tiden ;)

Endret av GullApE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Gode nyheter ;D

I just heard exclusively from inside sources that Friday Night Lights just received an official 22-episode order for next season!

Halle-freaking-lujah!

As you fans know very well, this addictive Texas-football drama has been on-the-bubble for the past few months, waiting to receive the official word that it will return for a second season.

kilde her

Nå ble i værtfall jeg glad ;D blir spennende og se hva som skjer i s2 ;D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
serien starter på tvnorge snart ;D

8859851[/snapback]

nice kommet noen dato ??

hmm skal jeg se denne serien på pcn eller på tvnorge :hmm:

hehe har alle klar på pcn men problemet med alle "nye" serier for meg er faktisk å starte på dem og leve meg inn i den :p

husker oc og one tree hill tok meg på sjarm med 2-3 episoder og etter det hadde jeg sett alle sesongene på relativt kort tid :D:p

Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar
Så første episode på TvNorge her om dagen. Fenget meg ikke speielt, så jeg tviler på at jeg kommer til å følge med på den.

8928342[/snapback]

Så den har allerede startet? Hm, jeg er treg. Vet om flere som ikke syns den første episoden var særlig bra, men jeg syns serien tar seg litt opp ;)

Lenke til kommentar
Så første episode på TvNorge her om dagen. Fenget meg ikke speielt, så jeg tviler på at jeg kommer til å følge med på den.

8928342[/snapback]

Så den har allerede startet? Hm, jeg er treg. Vet om flere som ikke syns den første episoden var særlig bra, men jeg syns serien tar seg litt opp ;)

8928412[/snapback]

Hjelper lite at jeg syns sport er så kjedelig at jeg får lyst til å kjøre hodet i veggen vher gang det kommer på tv. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...