Gå til innhold

Hvordan installere NC Silverado?

Macint0sh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmålet mitt er hvilken vei jeg skal montere viften. Den ser ut til å være speilvendt, spiller det noen roller hvilken klips jeg setter på hvor, hvordan vet jeg hva som skal på hvilken side av CPUen. Ett av klipsene er litt lenger enn det andre. Skal det være på den "tykkeste" side av der CPUen sitter på hovedkortet, eller skal den på den andre siden. Det er det jeg lurer på.

Lenke til kommentar

Skjønte dette for litt siden da jeg tok en ekstra nøye kikk på tegningene og bruksanvisningen. Jeg har dog et annet problem.

De metallklipsene er umulige å få til å feste. Når den ene er nede går den andre opp. Hovedproblemet er at selv når den minste, den det ikk står socket462 på, klipsen er i sin bunnposisjon klarer jeg ikke klipse den på. Den går simplethen ikke langt nok ned. Den andre klipsen er også da altfor langt opp, og jeg kan ikke med fingerkraft flytte på denne nok til at den klipser om socket462tingen. Er det faktisk slik at jeg må justere klipsene med ei tang eller noe slikt? Jeg klarer per nå bare å klipse på den ene siden, socket462 siden. Den andre siden er umulig, selv når jeg bare prøver å klipse den på den siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...