Gå til innhold

Hvilket AGP skjermkort til XP2500+ ?

Anbefalte innlegg

Må bare gjøre oppmerksom på at vifteløse skjermkort ikke trekker noe mindre strøm enn de med vifte. (De er som regel klokket likt, eller noen ganger høyere).

Det er bare at de har en større kjøleribbe. Og de blir som regel mye varmere enn de med vifte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må bare gjøre oppmerksom på at vifteløse skjermkort ikke trekker noe mindre strøm enn de med vifte. (De er som regel klokket likt, eller noen ganger høyere).

Det er bare at de har en større kjøleribbe.  Og de blir som regel mye varmere enn de med vifte.

7658541[/snapback]

Det kan vel ikke stemme? Viss dem er klokket likt og den ene har en vifte, så vil jo den med vifte trekke mer. Den uten vifte slipper jo å forsyne en vifte med strøm.

Lenke til kommentar

Det er bare at de har en større kjøleribbe.  Og de blir som regel mye varmere enn de med vifte.

7658541[/snapback]

Det kan vel ikke stemme? Viss dem er klokket likt og den ene har en vifte, så vil jo den med vifte trekke mer. Den uten vifte slipper jo å forsyne en vifte med strøm.

7658668[/snapback]

Om man skal flisespikke, ja. Men det er jo snakk om 1W eller så. Altså en dråpe i havet. :)

Lenke til kommentar

Vel, da har jeg fått CPU sånn noenlunde under kontroll mht temperaturer, men systemet er fortsatt ikke helt stabilt.

Jeg tror det skyldes harddisken (en gammel IBM Deathstar som synger på siste verset), men det kan vel og skyldes skjermkortet. Den gjenværende ustabiliteten er i nyere spill, der maskinen plutselig krasjer totalt med umiddelbar restart som konsekvens. Min teori er at dette evnt skyldes mitt Geforce 2 Ti som ikke takler DirectX 8- og 9-spill.

Tror noen det kan skyldes CPU/Hovedkort ? Får ikke tid å se feilmeldingene, men ale krasj forekommer i GTA San Andreas og Hitman 3... (som er de nyeste spillene jeg har pr¢vd på denne maskina)

Hva sier dere, er det verdt å putte noen lapper i ny harddisk og nytt skjermkort her ?

Kanskje jeg skulle holde meg til et GF6200 i stedet for 7600GS ?

Endret av karl hungus
Lenke til kommentar

Har omtrent samme system som deg med 7600gt.

Kjører oblivion på high med ok flyt i 1024 * 768 oppløsning. Hakker litt rundt diedric portals, men det tror jeg delvis vil forsvinne ved innkjøp av mer minne.

Nå er jo min barton meget overklokket men....

ville ikke kjøpt 7600gs når du får gt for bare noen lapper mer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...